Conform comunicatului de presă remis către Redacţie, ZebraPay, companie de tehnologie specializată în furnizarea de soluţii de plată de tip self-service, devine SelfPay, în urma unui proces de rebranding care reprezintă o investiţie de 350.000 de euro.
Referitor la procesul de rebranding, reprezentanţii companiei au declarat că acesta "implică înlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuală cu brandul SelfPay şi lansarea staţiilor de plată, cele mai moderne şi complexe terminale de tip self-service din România. SelfPay este un serviciu care oferă clienţilor o abordare omnichannel pentru a veni în întâmpinarea nevoilor lor cât mai eficient prin utilizarea aceleiaşi staţii de plată pentru achitarea tuturor facturilor lunare".
Adrian Badea, CEO al SelfPay, a declarat că: "businessul nostru a trecut la nivelul următor, aşa că am simţit nevoia de schimbare pentru a ne diferenţia mai clar faţă de competiţie. Noua identitate de brand, adăugarea de servicii noi şi conceptul de «staţie de plată», mult mai uşor de identificat în rândul clienţilor noştri, ne determină să anticipăm în 2018 o creştere de cel puţin 70% a cifrei de afaceri şi a numărului de tranzacţii comparativ cu anul trecut".
În comunicat se mai precizează că "cifra de afaceri înregistrată a crescut cu 26,7% în anul 2017 în comparaţie cu anul precedent şi a atins nivelul de 66,3 milioane de lei. Avansul raportat anul trecut de SelfPay are la bază creşterea reţelei de terminale adăugarea de servicii noi şi creşterea semnificativă a serviciilor de plăţi facturi.
În anul 2017, compania a procesat plăţi în valoare de 653,3 milioane lei, înregistrând o creştere de 33% faţă de anul precedent. Numărul de tranzacţii procesate anul trecut a crescut cu 19%, de la 6,3 milioane în 2016, la 7,5 milioane în 2017".
Reţeaua SelfPay cuprinde 3.000 de staţii de plată, amplasate în peste 750 de localităţi din ţară. Compania pune la dispoziţia clienţilor mai mult de 100 servicii, printre care se numără plăţi facturi, rovinietă, rate credit, plăţi întreţinere, reîncărcare eletronică, plăţi online, e-money, donaţii, bilete de tren şi bilete la spectacole.
Previziuni SelfPay pentru 2018: creştere cu 70% a cifrei de afaceri
Echipa de management a SelfPay estimează pentru 2018 o creştere a sumelor procesate cu 80% şi un avans al cifrei de afaceri de 70% faţă de 2017.