Poiana, ciocolata numărul 1 în România,a declarat astăzi că şi-a respectat promisiunile făcute în timpul campaniei "Alege Poiana! Fă-ţi ziua mai frumoasă". Peste 300.00 de dorinţe pentru o zi mai frumoasă au fost înscrise în promoţie.Pe parcursul campaniei electorale, 1 septembrie-30 noiembrie, candidatul Poiana a primit peste 9.000.000 de voturi de încredere, a căror numărătoare reprezintă numărul de tablete vândute.
" Ne bucurăm că românii au reacţionat pozitiv la campania electorală "Alege Poiana! Fă-ţi ziua mai frumoasă". Cu ocazia acestei promoţii, Poiana a reuşit să demonstreze, încă o dată, că merită încrederea pe care consumatorii i-au acordat-o de-a lungul celor 14 ani de existenţă. Ca un candidat serios, onest ,Poiana şi-a ţinut promisiunea făcută în campania electorală şi, pe parcursul celor 3 luni de promoţie, le-a făcut ziua mai frumoasă unui număr de peste 80 de români, prin îndeplinirea dorinţelor exprimate de aceştia", a declarat Andreea ,Senior Brand Manager Poiana & Milka.
Ciocolată Poiana cu lapte pentru un an întreg, laptopuri, decorări/amenajări interioare, echipament de prezentare pentru sportivi, biciclete, scutere, o garderobă nouă, aparate foto, excursii în străinătate sunt doar câteva dintre dorinţele pe care candidatul Poiana le-a îndeplinit, pentru a le face românilor ziua mai frumoasă şi le aduce un zâmbet pe buze. Printre cele mai originale dorinţe primite în cadrul promoţiei s-au numărat pereţi pictaţi cu personaje din poveşti preferate, o bărcuţă cu comandă la distanţă pentru nada de pescuit, lecţii de alpinism, saună personală cu aburi şi chiar un laptop cu puf roz.
Chiar dacă promoţia s-a încheiat ,Poiana va continua să îndulcească sufletul consumatorilor, oferindu-le aceeaşi ciocolată de calitate.