• Delikat - 62% market share în 2005
Delikat adaugă cu 30% mai multe legume reţetei care l-a făcut cel mai popular condiment universal de pe piaţa româneas-că şi aduce în bucătăria fiecărei gospodine o mică grădină de legume.
Alexandra Gatej, Preşedinte al Unilever South Central Europe, a declarat cu ocazia prezentării noului Delikat: "Delikat este aici de peste 20 ani ca lider al unei pieţe pretenţioase, o piaţă a gustului bun şi a mâncărurilor excelente.
Consumatorii se aşteaptă de la noi să ştim ce au nevoie pentru ca mâncarea gătită de ei să fie unică".
Noul Delikat - mica ta grădină de legume - este modul în care Delikat va comunica îmbunătăţirea adusă reţetei şi ilustrarea rolului pe care un astfel de produs îl are în reuşita unei mâncări gustoase. Cu cele 6 legume în plus pe care noua reţetă Delikat le conţine - ceapă, usturoi, praz, varză, roşii, ţelină - numărul total de legume din produs se ridică la 14.
Mica grădină de legume se regăseşte şi pe ambalajul noului Delikat şi subliniază puterea naturii de a crea legume perfecte. Acelaşi mesaj este preluat şi de spotul TV care întregeşte campania de promovare. Consumatorii vor fi întâmpinaţi în magazine de "grădinari" care le vor oferi noul Delikat.
Delikat este prezent pe piaţa românească de peste 20 ani şi este lider al pieţei de condimente cu 62% market share în 2005 (sursa MEMRB). Compania Unilever are în portofoliu produse alimentare (supe şi sosuri, condimentele universale Delikat) şi produse de îngrijire personală şi a locuinţei.
Cifra de afaceri a companiei în 2005 a depăşit 150 milioane de euro în regiunea coordonată de la Bucureşti: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Albania, Bosnia şi Moldova.