Mai sunt 5 zile în care te poţi înscrie la Summitul European al IAA, locul în care Wally Olins - The Branding Guru - şi alţi peste 20 de speakeri de top de la cele mai importante companii din marcomm îşi dau mâna într-un regal de comunicare.
Wally Olins, Chairman la Saffron Brand Consultants şi totodată unul dintre cei mai reputaţi profesionişti în domeniul identităţii corporatiste şi al brandingului va susţine pe 28 septembrie 2007, în cadrul IAA European Summit 2007, un seminar pe tema "Ethics and Economics", în cadrul secţiunii de CSR. Seminarul se adresează nu numai agenţiilor de comunicare care au un rol cheie în îndrumarea şi informarea clienţilor, cât şi companiilor care doresc să îşi construiască o reputaţie solidă pe termen lung.
Potrivit spuselor lui Wally Olins, supranumit The Branding Guru , prezentarea va evidenţia o selecţie de principii din marketing şi comunicare cu ajutorul cărora se pot dezvolta nişte campanii eficiente care să abordeze tematicile problemelor globale cu care ne confruntăm. "Aceste repere vor fi adăugate în analiza unor exemple internaţionale de comunicare de succes, dar şi în câteva contra-exemple din domeniu.", a declarat Wally Olins.
Recunoscutul speaker de talie mondială a oferit consultanţă în identitate corporatistă, branding sau comunicare câtorva dintre cele mai importante organizaţii mondiale, incluzând aici: 3i, Akzo-Nobel, Repsol, Q8, Boardul de Turism al Portugaliei, BT, Prudential, Renault, Volkswagen şi Tata. Wally Olins este interesat de ideile măreţe care stau în spatele corporaţiilor, dar şi de brandingul de ţară sau de regiune - domeniu în care activează în calitate de consultant guvernamental pentru diverse ţări (Polonia, Danemarca, Suedia, etc). De asemenea, Wally Olins este un renumit publicist, cărţile sale fiind adevărate puncte de referinţă pentru toţi cei interesaţi de branding şi nu numai.
Wally Olins alături de alţi 26 de speakeri de cel mai înalt nivel, reprezentând cele mai importante companii din marcomm, îşi dau mâna la Summitul European al IAA într-un regal de comunicare.
Despre summitul IAA
Summit-ul European al IAA va avea loc în perioada 26-28 septembrie, la Palatul Parlamentului. Desfăşurat sub tema "Europe. Continuous Change," Summitul va lua în discuţie cele mai recente tendinţe şi noutăţi din industria europeană şi mondială în domeniul marketingului şi comunicării, ajutându-I pe participanţi să descopere care sunt cele mai stringente probleme, cele mai mari provocări atât în domeniul marketingului şi al legislaţiei, cât şi în domeniul CSR-ului. Toate acestea vor fi prezentate de vorbitori de top european şi internaţional, practicieni ale căror rezultate şi reputaţie vorbesc de la sine.
Printre vorbitorii de prim rang care şi-au confirmat prezenţa se numără: Joseph Ghossoub (IAA Chairman and World President), Donato Chiarini (Ambassador, Head of European Commission Representation in Romania), Jean Pierre Teyssier (Chairman of European Advertising Standards AllianceJacques Bille (IAA Vice President. European Union Affairs), Mihaela Ungar (President, Romanian Advertising Counsel), Rasvan Popescu (President, Romanian National Audiovisual Counsel), Davis Hodge (Rapporteur for the International Chamber of Commerce Task Force on Marketing and Advertising Self-Regulation), Kristoffer Hammer (Editorial Standards Manager, Broadcast Advertising Clearance Centre, UK), Charles Stopford (Global Media Director, Unilever), Peter Slaughter (Advertisement Production and Operations Director, Financial Times), Daniela Krautsack (Managing Director, Magic Moments / a MediaCom Unit), Lakish Hatalkar (Integrated Communication - Procter & Gamble CEEMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Deborah Malone (Publisher, inter national ist magazine), Philip Thomas (CEO, Cannes Lions International Advertising Festival), Santiago Gowland (Global Director of CSR, Unilever), Solange Montillaud Joyel (Project Director, United Nations Environment Program), Tanya Beckett (Presenter, World Business Report, BBC World), Diana Verde Nieto (Founder, Clownfish), Anthony Kleanthous (Strategic Advisor, WWF), Karin Lajlani (Senior Vice President Marketing, Interface Flor), Tony Pigott (Global CEO, Ethos JWT), Richard Hunt (Founder, AAR - Czech Republic), Michael Lee (Executive Director, IAA Worldwide), Erich Buxbaum (IAA Vice President, Area Director Europe).
Site-ul dedicat al Summitului IAA, www.iaaeurosummit2007.eu, oferă informaţii up-to-date referitoare la programul şi înscrierea participanţilor la summit.