AchieveGlobal România, o divizie a holdingului United Business Development (UBD), compania-lider pe piaţa autohtonă de training, concepe şi implementează soluţii de training pentru angajaţii companiilor româneşti care doresc îmbunătăţirea tehnicilor de comunicare cu clienţii. Aproape jumătate din cifra de afaceri a companiei reprezintă implementarea serviciilor profesionale de vânzări.
Pe piaţa de training din România, ponderea cea mai mare în vînzările AchieveGlobal o au programele de vânzări. PSS (Tehnici profesionale în vânzări) şi PSN (Tehnici profesionale de negociere) sunt unele dintre cele mai bine vândute programe de pe piaţa românească de profil.
Din 2003, AchieveGlobal România a înregistrat anual o creştere de peste 60% a cifrei de afaceri şi de peste 12% a profitului operaţional, performanţă confirmată şi de portofoliul de clienţi. În 2006, AchieveGlobal România a marcat o cifră de afaceri de peste 1,15 milioane de euro în urma vânzării de servicii de training către cele 54 de companii-client din România. Din această sumă, în jur de 500.000 de euro reprezintă volumul de venituri în urma vânzării programelor axate exclusiv pe tehnicile de vânzare. Cifra de afaceri din 2006 a marcat o creştere de 32% faţă de anul 2005, iar pentru 2007 compania aşteaptă o creştere de aproximativ 20%
Din anul 1997, de când există AchieveGlobal România, aproape 20.000 de persoane au trecut prin procesul de training oferit de către companie. Numai pentru 2007 se aşteaptă un număr de 4.500 de participanţi care să beneficiaze de programele AchieveGlobal.