AdePlast, creştere efectivă de peste 8 procente a producţiei vândute, în primele şase luni

Elena Deacu
Companii #Construcţii / 5 august 2015

AdePlast, creştere efectivă de peste 8 procente a producţiei vândute, în primele şase luni

AdePlast a înregistrat, după primele şase luni ale acestui an, o creştere efectivă de peste 8 procente a vânzărilor de produse finite, asta în condiţiile în care noi compania şi-a asumat o creştere de 5 procente până la sfârşitul anului, a declarat Bogdan Pîrvu, CEO AdePlast..

Potrivit domniei sale, cifra de afaceri de 138 milioane lei realizată de companie la 6 luni se datorează unei bune dispersii a vânzărilor pe toate canalele relevante şi parteneriatelor solide cu jucatori cheie din toate segmentele de vânzări, fie că e vorba de retail modern, retail tradiţional sau B2B, atât în România cât şi în ţările în care Adeplast exportă.

"Sigur că cifrele noastre sunt doar parţial reprezentative pentru economia României, dar ele arată că, pentru noi, toate zonele cresc, inegal, dar susţinut. În cele 6 luni scurse din acest an avem următoarea situaţie: în Moldova am înregistrat o creştere a vânzărilor de 3,4 procente, urmează zona Bucureşti cu puţin peste 4,5 procente, apoi Oltenia - Muntenia cu peste 5 procente. În Transilvania - Banat avem o creştere record de peste 19 procente" declară Bogdan Pîrvu.

Domnia sa transmite că anul 2015 a fost, ca toţi anii de după criză, destul de inegal în vânzări în primele 6 luni: "Am început anul cu creşteri de peste 20 de procente, trend care s-a menţinut doar în primul trimestru. Au urmat 2 luni mai puţin faste pentru business, cu zile libere şi sărbători, dar în luna iunie lucrurile au revenit pe un trend normal de creştere".

Creşterile accentuate din ultimii ani ale cifrelor legate de business-ul AdePlast au fost realizate printr-o strategie concertată şi complexă, din care fac parte o serie întreagă de elemente transpuse în politicile noastre de produs, preţ, promovare, distribuţie, dar şi financiare, organizaţionale sau investiţionale, potrivit reprezentantului companiei . "Este clar acum că fără cele 50 de milioane de euro investite din 2008 până în prezent, AdePlast nu putea să devină un jucător major pe cele trei segmente diferite de piaţă pe care activează: mortare uscate, produse termoizolante, vopsele şi tencuieli decorative. Materialele produse în fabricile AdePlast se află listate şi performează pe toate canalele relevante de vânzare la nivel regional, ma refer aici la pieţele limitrofe României. Acum trebuie doar să ne consolidăm poziţiile obţinute cu eforturi mari în toţi aceşti ani pe toate pieţele pe care activăm", mai arată Bogdan Pîrvu.

După ce anii trecuţi AdePlast a mărit atât gama de produse cât şi numărul şi diversitatea clienţilor, pentru perioada următoare AdePlast îşi propune o diversificare a serviciilor pe care le oferă alături de produsele sale. "Am constituit în acest sens un departament de consultanţă tehnică format din oameni foarte bine pregătiţi în domeniul materialelor de construcţii, dotaţi cu echipamente de ultimă generaţie foarte valoroase. Treaba acestei echipe constă în deplasarea pe şantiere, la lucrări sau la distribuitori, cu scopul de a oferi suport tehnic în cunoaşterea şi aplicarea produselor, alegerea celor mai bune soluţii tehnice de execuţie şi îmbunătăţirea simţitoare a calităţii proceselor de punere în operă. Considerăm că un astfel de serviciu este un sprijin eficient pentru echipa de vânzări, în special în activitatea de vânzare a produselor şi soluţiilor mai complexe, în cazul licitaţiilor sau în cazul prezentărilor la clienţi. Suntem conştienţi că o parte din business-urile partenere cresc odată cu AdePlast şi este bine că un producător român de anvergură poate să ducă după el bunăstare economică pentru micii şi mai marii întreprinzători", mai declară Bogdan Pîrvu.

Produsele AdePlast par să fie din ce în ce mai bine văzute în regiune, dar şi pe drumul spre Vestul Europei. Partenerii AdePlast din ţările limitrofe au mărit considerabil vânzările, iar Bulgaria şi Ungaria sunt vedete în aceste 6 luni. "Pe de altă parte, ne bucurăm să vedem că românii plecaţi la lucru în Vest au ajuns să deţină mici companii. Astfel, avem parteneriate până în Gran Canaria unde livrăm deja constant container după container cu produse AdePlast fabricate pe platforma noastră de la Ploieşti", declară Alex Bărbuţ, Export Manager AdePlast.

AdePlast a reuşit în primele 6 luni din 2015 o creştere de 44 de procente a livrărilor la export în valoare de peste 1,3 milioane euro. "Sigur că şi vopselele sau tencuielile AdePlast sunt un bun agent de vânzări pentru noi la export, dar faptul că anul trecut am reuşit certificarea europeană ETAG 004 pentru Termosistemul AdePlast Izotherm ne-a ajutat să ducem intreaga categorie de produse componente ale sistemului în Vestul Europei unde există deja tradiţie pe termoizolările cu polistiren", menţionează Alex Bărbuţ.

AdePlast este un producător român materiale de construcţii cu trei platforme industriale situate în Oradea, Ploieşti şi Roman.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb