ADRIAN ADAM, COURTYARD BUCHAREST FLOREASCA: "Începe să fie o tendinţă să-ţi petreci weekendul la hotel"

A.T.
Ziarul BURSA #Companii #Turism / 19 februarie 2020

"Începe să fie o tendinţă să-ţi petreci weekendul la hotel"

80% dintre clienţii Courtyard Bucharest Floreasca sunt din segmentul corporate Piaţa hotelieră din România este într-o continuă dinamică

Cel mai nou hotel deschis în zona de business a Capitalei, Courtyard Bucharest Floreasca, a încheiat 2019 cu un grad de ocupare de aproximativ 40%, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.

Sejurul mediu se apropie de două nopţi de cazare, iar cei mai mulţi clienţi au fost din zona de business, arată datele hotelului.

Courtyard Bucharest Floreasca, cea mai recentă investiţie lansată de Grupul Apex Alliance în România, a încheiat primele trei luni pe piaţă cu un grad de ocupare ce a depăşit adesea 95%, cu o scădere organică doar în perioada sărbătorilor de iarnă. Preţul mediu pentru o noapte de cazare a fost de peste 80 euro, iar media şederii s-a apropiat de două nopţi. Cei mai mulţi clienţi ai hotelului sunt din zona de business a Bucureştiului, aşa numiţii clienţi "corporate" (80%), însă şi segmentul clienţilor din zona leisure a început să crească de la o lună la alta, conform reprezentanţilor hotelului.

Adrian Adam, General Manager Courtyard Bucharest Floreasca, a declarat: "Am avut un început de forţă, confirmând astfel semnalele pieţei că era nevoie de un hotel de lanţ în această zonă. Solicitările au avut constanţă, în primele trei luni rezultatele fiind foarte bune mai ales că vorbim de finalul anului. Clienţii noştri sunt oameni de afaceri, antreprenori şi nu numai. Poziţionarea ne recomandă în special ca hotel de business, fapt pentru care majoritatea clienţilor din hotel sunt clienţi care vin în Bucureşti cu acest scop. Sunt însă şi din ce în ce mai mulţi clienţi al căror scop de călătorie este să viziteze Bucureştiul şi ne aleg pentru garanţia oferită de brandul Marriott, pentru locaţia excelentă în zona de business a oraşului, dar şi pentru accesul facil către toate zonele de interes turistic. Evident toate acestea la un tarif corect, competitiv".

Serviciile de cazare în cele 259 camere ale hotelului au generat anul trecut 80% din cifra de afaceri a hotelului, în timp ce restul de 20% reprezintă veniturile restaurantului cu filosofie nordică SOLT Dining şi venituri din evenimente desfăşurate în cele 7 săli de conferinţă ale hotelului, mai arată datele hotelului.

Specificul zonei şi al clienţilor confirmă gradul de ocupare mai ridicat din timpul săptămânii şi mai redus în weekend însă şi pe acest segment tendinţa este de creştere. Astfel, o categorie de clienţi care începe să capete constanţă o reprezintă şi cea a celor care se cazează la Courtyard Bucharest Floreasca pentru relaxare, deşi sunt rezidenţi în ţară sau chiar în oraş. Aceştia fie doresc să celebreze o ocazie specială printr-o escapadă urbană, fie doresc să beneficieze de avantajele capitalei la final de săptămână (cluburi, oferta variată de shopping etc).

"Putem spune că începe să fie o tendinţă şi la noi - destul de populară în străinătate, să-ţi petreci weekendul la hotel. Dacă lucrezi în zonă eşti foarte aproape de birou luni dimineaţa şi, în plus, te bucuri de răsfăţul serviciilor hotelului fără a fi foarte departe de casă. Fie că sărbătoresc ceva special sau doresc un weekend relaxant, experienţa este din ce în ce mai savurată de cupluri", a mai precizat Adrian Adam.

Pentru anul în curs, reprezentanţii Courtyard Bucharest Floreasca estimează un grad de ocupare de cel puţin 65%, cu vârfuri în mijlocul săptămânii când hotelul se ocupă la capacitate maximă.

"Concurenţa este de luat în seamă astfel încât înainte de cifre ne propunem să fim competitivi în ceea ce priveşte serviciile pe care le oferim şi să personalizăm cât mai mult oferta. Piaţa hotelieră din România este într-o continuă dinamică, iar noi ne bazăm pe faptul că recomandările clienţilor generează deja un număr important de noi rezervări", a mai precizat Adrian Adam.

Apex Alliance Hotel Management a deschis primul hotel Marriott din România sub brandul Courtyard în octombrie 2019. Prin prezenţa în districtul de business al Capitalei, Apex Alliance Hotel Management îşi consolidează poziţia pe piaţă.

Construcţia hotelului a durat 3 ani, inclusiv partea de proiectare, iar investiţia s-a ridicat la aproape 22,5 milioane de euro. Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca pune la dispoziţia oaspeţilor 259 de camere, dispuse pe 13 etaje, ce îmbină confortul şi funcţionalitatea într-o ambianţă modernă. Hotelul dispune de asemenea de 7 săli de conferinţă, ce pot găzdui în total 538 de persoane.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb