Având peste 750 de magazine de mobilă şi decoraţiuni interioare înscrise, motorul de căutare Favi.ro aduce în prezent colaboratorilor săi, vânzări care depăşesc 100 de milioane de euro pe an. Fiind prezent pe pieţele din Cehia şi Slovacia, FAVI a ajuns în scurt timp să fie cel mai mare motor de căutare din domeniul mobilei şi decoraţiunilor interioare.
Magazinele mari, precum KIKA, Bonami, 4home sau Tchibo, îşi regăsesc locul printre colaboratorii mici, de specialitate, care au astfel ocazia să capete vizibilitate prin intermediul motorului de căutare FAVI.
Intrat de curând pe piaţa românească, FAVI caută să îşi mărească numărul de colaboratori, care îşi pot lista produsele uşor în motorul de căutare pentru a-şi creşte veniturile.
Care sunt beneficiile pe care le aduce FAVI?
Cu ajutorul acestui motor de căutare, consumatorii nu mai au nevoie să acceseze zeci de site-uri ale magazinelor online de mobilă, dar nici să ia la pas magazinele fizice, unde multe din produse nu sunt pe stoc sau diferă ca specificaţii. Pe site-ul FAVI.ro, clienţii pot selecta acum rapid tipul de mobilă sau categoria de preţ, dar au la dispoziţie şi alte criterii, precum tematica sau culoarea pe care o preferă. Produsele disponibile pe site beneficiază de poze şi descrieri amănunţite, iar magazinele de unde pot fi achiziţionate sunt la un click distanţă.
Astfel, magazinele beneficiază de o vizibilitate crescută, de ordinul a zeci de mii de vizitatori zilnic. Înregistrarea şi administrarea unui magazin online pe motorul de căutare FAVI este foarte simplă şi rentabilă, comercianţii plătind doar click-urile primite de shop-ul lor prin indermediul FAVI.
FAVI - punct de pornire în căutarea mobilei perfecte!
Popularitatea de care se bucură acest motor de căutare este în continuă creştere, fiind datorată interfeţei prietenoase. Filtrele inteligente îi ajută pe consumatori să găsească exact ce îşi doresc, iar posibilitatea de a alege tematica (scandinavă, minimalistă, vintage, country, etc.), culoarea preferată sau nivelul de preţ, sunt atuuri care au propulsat FAVI în topul motoarelor de căutare pentru mobilă. În plus, discounturile sunt la mare căutare în rândul consumatorilor, ei având astfel la dispoziţie reducerile de preţuri şi promoţiile, actualizate în timp real.
Cum a apărut FAVI?
Povestea FAVI a început în Cehia, odată cu nevoia fondatorilor de a-şi amenaja propriile locuinţe. Ei au identificat problemele cu care se confruntă orice consumator, precum căutarea magazinelor şi timpul pierdut pe internet, luând la rând zeci de site-uri. "Am simţit nevoia unui loc de unde să poţi alege confortabil mobilă şi decoraţiuni de la toţi vânzătorii - spune Jan Zajíc, unul dintre fondatorii Favi.cz. Ştiam că în Statele Unite există popularul site Houzz.com şi ne-am dorit să folosim un concept similar şi în Cehia, şi apoi în alte ţări europene."
Din Cehia şi Slovacia, acum şi în România!
FAVI este prezent pe piaţa din Cehia din anul 2015 şi este accesat zilnic de 150.000 de utilizatori. Cu un an în urmă, FAVI s-a extins şi pe piaţa din Slovacia, unde are în prezent circa 50.000 de vizitatori în fiecare zi, iar la finalul anului trecut s-a extins şi pe piaţa din Polonia.