Avantajul competitiv al unei bănci este dat de capacitatea de a-şi deservi clienţii la orice oră şi de a le oferi mereu produse şi servicii de calitate, în care să aibă încredere şi care să îi ajute să ducă la bun sfârşit proiectele ambiţioase.
Acesta este unul dintre motivele pentru care Garanti Bank a mizat constant pe inovaţie, căutând să preîntâmpine orice nevoi, venite fie din partea clienţilor persoane fizice, fie din zona corporate. Pentru noi, inovaţie înseamnă calitate, atribut care a făcut şi continuă să facă diferenţa în piaţa bancară, mai ales în perioade în care contextul macroeconomic este mai puţin favorabil.
Ca parte a strategiei Garanti Bank de a investi în calitate, vom deschide, până la finele anului, încă şapte agenţii - patru în Bucureşti, una în Cluj-Napoca, una în Timişoara şi una în Braşov - şi vom extinde reţeaua de ATM-uri BancoSmart cu încă 40 de unităţi. Astfel, ne vom direcţiona atenţia în zone geografice şi pe segmente demografice variate, oferindu-le clienţilor noştri confortul, intimitatea şi siguranţa de care au nevoie pentru a efectua operaţiuni bancare.
Prin inaugurarea celor şapte noi agenţii, Garanti Bank îşi diversifică reţeaua în oraşe cheie şi de importanţă economică şi strategică. Mai mult, având în vedere faptul că cel mai mare obiectiv al nostru este de a fi cât mai aproape de clienţi, vom continua să ne mărim reţeaua de agenţii, în locaţii accesibile cu uşurinţă, de oriunde.
Clienţii unei bănci nu au întotdeauna timpul necesar să îşi gestioneze finanţele, să intre în contact cu un reprezentant sau consultant bancar. Trăim într-o epocă în care 5 minute au o valoare inestimabilă. Prin acţiunile pe care le întreprindem constant şi planurile de extindere din următoarele luni, eficientizăm timpul clienţilor noştri şi venim mai aproape de ei, cu soluţii inteligente, inovatoare şi uşor accesibile, oricând şi de oriunde.