• Conducerea companiei doreşte locul doi pe piaţa autohtonă de profil
"Affichage România", parte a grupului elveţian "Affichage" lan-sează un nou concept de publicitate outdoor menit să impună noi standarde şi să contribuie la dezvoltarea industriei outdoor româneşti. Dorinţa şi intenţia companiei este să aducă pe piaţa noastră experienţa de peste 100 de ani în publicitate outdoor elveţiană, astfel încât să îmbunătăţească şi să coloreze imaginea urbană autohtonă, decorând oraşele şi transformându-le în destinaţii cosmopolite şi europene. Mobilierul stradal, de cea mai înaltă calitate, va fi dezvoltat în armonie cu arhitectura fiecărui oraş, ne-au informat reprezentanţii companiei.
Lucian Palaz, CEO "Affichage România", a declarat ieri într-o conferinţă de presă: "Obiectivul principal, conform strategiei de dezvoltare a < Affichage Româ-nia >, este să ocupăm locul 2 în clasamentul companiilor de outdoor româneşti, în următorii doi ani de zile."
"Affichage Group", cu sediul central la Geneva, este numărul unu în Elveţia şi ocupă locul 6 mondial în publicitate outdoor. La începutul acestui an a intrat pe piaţa românească prin preluarea companiei autohtone "Churchill View" şi deţine, în prezent, locul trei cu o cotă de piaţă de 17%. Elveţia, unde outdoorul ocupă peste 15% din volumul total al publicităţii, este tărâmul posterelor prin excelenţă. Aici, posterul este canalul şi suportul de bază al publicităţii, ce poate fi planificat şi monitorizat cu instrumente moderne. "Affichage" este singurul furnizor care acoperă întreg teritoriul Elveţiei cu reţeaua sa de postere.