Agenţia de turism Eturia a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de peste 5,3 milioane de euro, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.
Agenţia are peste 120 de ţări în portofoliu şi peste 15.000 de clienţi. În cei opt ani de activitate au fost investiţi peste 200.000 de euro în deplasările angajaţilor, scopul acestor călătorii fiind de a testa şi verifica fiecare serviciu aflat în portofoliul agenţiei, de la hoteluri de toate felurile şi până la restaurante, autocare sau alte servicii conexe, potrivit sursei. Au fost organizate infotripuri pentru angajaţi în ţări precum Republica Dominicană, Cuba, China, Mexic, SUA, Uganda, Etiopia, Vietnam sau Namibia.
"Cei 30 de angajaţi ai agenţiei au vizitat măcar o dată una dintre destinaţiile promovate. Destinaţii precum Japonia, Mexic, Republica Dominicana, Cuba sau Statele Unite ale Americii au trecut prin ochiul critic al agenţilor de turism angajaţi Eturia. Investiţia în călătoriile angajaţilor a ajuns la peste 200.000 de euro în cei 8 ani de activitate ai agenţiei şi continuă să crească în fiecare an. În 2015 s-a investit mai mult în inspectarea celor mai solicitate destinaţii, precum Republica Dominicană, Cuba sau Mexic", potrivit comunicatului.
Înfiinţată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcţii principale de business: vacanţe personalizate pentru turiştii cu bugete medii de vacanţă, vacanţe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif şi vacanţe de lux pentru clienţii care doresc destinaţii mai puţin accesibile.