• Investiţia în comunicarea de marcă este de un milion de euro
Grupul de firme "Agricola" Bacău, liderul pieţei româneşti de carne de pui, a lansat, începînd cu luna aceasta, campania de imagine dezvoltată sub conceptul mărcii: "Sigur pe gustul tău". Campania de imagine a mărcii "Agricola" Bacău se desfăşoară în două etape: prima, în perioada 13 mai - 26 iunie, iar cea de-a doua în perioada septembrie-octombrie, fiind susţinută prin spot TV în variante de 30 şi 20 de secunde şi campanie de presă. "Valoarea investiţiei pentru realizarea campaniei de imagine este de un milion de euro iar dacă nevoile vor fi mai mari şi investiţia va mai creşte", a declarat ieri, Gheorghe Antochi, preşedintele Grupului "Agricola" Bacău.
Campania pe care Grupul a lansat-o ieri face parte din strategia de consolidare a maginii < Agricola > Bacău în direcţia menţinerii şi dezvoltării poziţiei de lider al pieţei româneşti de carne de pui. "Vom îndeplini acest obiectiv prin calitatea produselor care au o identitate de marcă pe măsura tradiţiei şi experienţei grupului nostru de firme", a adăugat domnul Antochi. Campania de imagine "Agricola" Bacău se lansează sub acelaşi slogan cu care consumatorii români sînt deja familiarizaţi "Sigur pe gustul tău". Spotul de imagine care susţine campania "Agricola" Bacău a fost filmat într-un cadru bucolic, special ales, în inima naturii. Acesta reflectă grija şi implicarea întregii echipe "Agricola" Bacău, prospeţimea şi calitatea unui produs tradiţional - puiul marca "Agricola" Bacău, în contextul în care carnea de pui reprezintă şi materia primă pentru produsele preparate şi semipreparate realizate de Grup.
Campania este concepută şi dezvoltată de "Tempo Advertising" şi echipa de marketing a "Agricola" Bacău. Spotul a fost filmat de casa de producţie "Carter Films", iar echipa de producţie este formată din producătorul Răzvan Sabie, împreună cu regizorul Chris Stevenson şi actorul Justin McCarron, ambii din Marea Britanie.