Având în vedere declanşarea stării de urgenţă, Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare a decis să restricţioneze accesul în instituţie pentru TOATE persoanele străine. În toată această perioadă, comunicarea între unitatea centrală, filialele teritoriale şi colaboratorii săi se va face strict prin mijloace electronice: e-mail şi telefon, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
De asemenea, nu vor mai avea loc în toată această perioadă audienţe la conducerea ANIF.
Până la ieşirea din starea de urgenţă, Consiliul Tehnico-Economic al ANIF îşi suspendă activitatea. De asemenea, solicităm inclusiv suspendarea lucrărilor Comisiei de atestare a persoanelor fizice şi juridice care îşi manifestă intenţia de a desfăşura, pe terenuri din domeniul agricol, activităţi de îmbunătăţiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrări şi servicii şi/sau de fabricare a instalaţiilor de irigat, organizată şi coordonată de direcţia de specialitate care răspunde de sectorul de îmbunătăţiri funciare din MADR.
ANIF transmite tuturor Organizaţiilor Utilizatorilor de Apă pentru Irigaţii şi tuturor fermierilor că nu vor fi probleme în asigurarea apei pentru irigaţii în campania din acest an. Aceştia sunt încurajaţi să semneze în continuare contracte multianuale şi sezoniere pentru livrarea apei. ANIF vine în întâmpinarea acestora şi anunţă că, în această perioadă, încheiarea contractelor nu se sistează, dar contractele se vor transmite numai prin format electronic, pentru evitarea contactului direct.
ANIF anunţă şi faptul că, începând cu data de 12 martie, a luat o serie de măsuri pentru a preîntâmpina răspândirea noului CORONAVIRUS (Covid - 19). Astfel, în perioada 12.03.2020 - 31.03.2020, perioadă care se poate prelungi ca urmare a stării de urgenţă, programul de lucru la Unitatea Centrală se va desfăşura în două intervale orare: luni - joi: 08.00 - 16.30, vineri: 08.00 - 14.00 şi luni - joi: 10.00 - 18.30, vineri: 10.00 - 16.00.
Pe durata programului de lucru, personalul Agenţiei are obligaţia să nu părăsească sediul unde îşi desfăşoară activitatea fără acordul conducerii. Părăsirea sediului instituţiei se va face cu acordul şefului şi se va trece în registrul de la intrarea in instituţie în care se va evidenţia locul deplasării, ora de ieşire şi ora de întoarcere.
Personalul Agenţiei care prezintă semne de înrăutăţire a stării de sănătate va rămâne acasă, va contacta medicul de familie telefonic şi îşi va înştiinţa şeful ierarhic.
În cadrul instituţiei, se va evita pe cât este posibil contactul între salariaţii compartimentelor funcţionale.
În situaţia în care personalul Agenţiei nu poate să fie prezent la locul de muncă sau vor exista restricţii de circulaţie se va primi acordul de a accesa, şi de la domiciliu, e-mailul de serviciu.
Ţinând cont de declararea stării de urgenţă şi măsurile luate pentru prevenirea infectării sau răspandirii noului CORONAVIRUS (Covid-19), facem apel la calm şi la respectarea regulilor esenţiale de igienă!