Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) lansează azi campania de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor. Această campanie se desfăşoară în cadrul unui proiect strategic finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, care are ca obiectiv general creşterea gradului de vizibilitate a serviciilor SPO în rândul tinerilor aflaţi în căutarea unui loc de muncă şi în rândul angajatorilor, fiind implementat în parteneriat cu 3 companii naţionale, având o durată de 18 de luni şi un buget total de 10.016.900 lei, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Proiectul "Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor" are şi două obiective specifice: creşterea notorietăţii SPO şi a serviciilor oferite tinerilor în căutarea unui loc de muncă din mediul urban şi rural, dar şi angajatorilor, precum şi furnizarea de informaţii care să ajute la dezvoltarea proceselor implicate în căutarea unui loc de muncă pe cont propriu.