Compania de curierat Cargus a realizat, anul trecut, venituri de 25,7 milioane euro, cu 20% mai mari faţă de 2012 şi cele mai ridicate din istoria sa de 23 de ani, iar primele două luni ale acestui an indică noi evoluţii pozitive, cu o creştere de 54% în volume faţă de aceeaşi perioadă a anului 2013, firma concentrându-se pe investiţiile în flotă, infrastructura IT şi dezvoltarea de produse noi, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
54% din creşterea totală a fost realizată prin achiziţia de noi clienţi şi valorificarea portofoliului existent din segmentul comerţului online. Noi produse, precum Express BOX (un serviciu de livrări de până la cinci sau zece kilograme cu ambalaj gratuit) au asigurat o creştere de 5% pe segmentul clienţilor mici şi mijlocii care plătesc numerar.
Volumul livrărilor efectuate de Cargus în primele două luni din acest an a crescut cu 54% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în special datorită unei majorări de 90% a livrărilor pentru sectorul de comerţ electronic, precum şi printr-o creştere de 37% a volumelor din segmentul business-to-business (B2B).
Cargus a fost achiziţionată în 2012 de Abris Capital Partners, unul dintre cele mai importante fonduri mid-market de private equity, şi a făcut investiţii în flotă şi infrastructură de aproximativ 4 milioane de euro în 2013. Cargus International SA este una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de curierat intern din România. Fondată în 1991, Cargus a fost prima companie de curierat din ţara noastră, iar în prezent deţine şi utilizează singura reţea naţională de centre şi depozite şi o flotă de peste 900 de vehicule de curierat. Cargus are peste 1.500 de angajaţi şi a avut vânzări de peste 25,7 de milioane de euro în 2013, se mai arată în comunicat.