Compania SoftOne România intenţionează să-şi dubleze numărul de parteneri, în 2015, astfel încât să fie prezentă în toate judeţele şi să-şi mărească portofoliul de clienţi la peste 250, de la 130 la finalul lui 2014. SoftOne România estimează că va investi jumătate de million de euro, în acest an.
Compania a investit, anul trecut, peste 1,5 milioane de euro, în localizarea şi managementul produsului, dezvoltarea reţelei de parteneri, training, marketing şi vânzări şi şi-a dublat numărul de clienţi şi parteneri, comparativ cu anul precedent.
În 2013, primul an operational, societatea a înregistrat o cifră de vânzări de 1,5 milioane de euro, împreună cu partenerii.
Haris Zachariades, CEO SoftOne România, a declarat: "SoftOne România are o importanţă strategică în sud-estul Europei pentru SoftOne Technologies, compania noastră mamă din Grecia. Considerăm biroul local a fi centrul prin care vom reuşi să ne consolidăm prezenţa pe piaţa din Serbia, să sprijinim activitatea de vânzări şi marketing în Bulgaria şi să ne extindem prezenţa în Ungaria".
Cifra de afaceri înregistrată anul trecut de SoftOne Technologies a fost de 7 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 15% faţă de anul anterior. Compania are peste 13.500 de clienţi în portofoliu, care activează în diverse pieţe din sud-estul Europei, Rusia şi Orientul Mijlociu, şi în industrii precum retail, distribuţie, construcţii, transporturi, producţie şi servicii. SoftOne Technologies are peste 300 de parteneri, 1.500 de dezvoltatori asociaţi şi peste 1.200 de instalări în Cloud.