Vantage Towers, unul dintre cei mai importanţi operatori europeni de infrastructură, contribuie la accelerarea transformării digitale a României, prin aplicaţia sa inovatoare Customer Portal, se arată într-un comunicat al companiei, remis redacţiei.
Dezvoltat de către echipa Vantage Towers, aplicaţia revoluţionară de topografiere a schimbat gestionarea infrastructurii de telecomunicaţii şi a adus beneficii semnificative pentru clienţi. Cu ajutorul acestei platforme inovatoare, clienţii pot accesa o hartă geografică detaliată, bazată pe tehnologie de ultimă generaţie, care prezintă în timp real amplasamentul turnurilor de telecomunicaţii şi informaţii tehnice relevante despre nivelul de acoperire din regiune. Această soluţie avansată permite clienţilor să îşi crească performanţa reţelei şi să ia decizii informate pentru optimizarea operaţiunilor lor, potrivit sursei citate.
La doar 5 luni de la lansare, aplicaţia a fost utilizată pentru evaluarea a peste 2.200 de soluţii de infrastructură, ajutând operatorii de reţele prin informaţiile obţinute să ia decizii concrete în strategiile lor de business. Totodată, după lansarea oficială din România, Vantage Towers şi-a propus implementarea Customer Portal în relaţia cu toţi clienţii cu care are parteneriate în derulare, informează compania.
Potrivit comunicatului, "Customer Portal şi-a dovedit capacitatea de a eficientiza operaţiunile de business şi a oferi rezultate live clienţilor noştri. Cu ajutorul acestei soluţii avem o imagine mult mai clară asupra infrastructurii de telecomunicaţii şi putem răspunde rapid clienţilor care au nevoi specifice. Totodată, ne bucurăm să vedem că o soluţia implementată în România reuşeşte să depăşească graniţele, fiind replicată şi în alte ţări", a declarat Ionel Crăciun, Business Development Manager CEE la Vantage Towers România.
Aplicaţia lansată de Vantage a primit şi reconoaşterea industriei pentru impactul semnificativ şi contribuţia sa la transformarea smart city. Astfel, Asociaţia Română Smart City (ARSC) a premiat Vantage Towers România la categoria "Tehnologie şi Inovaţie", în cadrul Smart City Industry Awards (SCIA) 2024, transmite sursa.
Soluţia Cutomer Portal oferă acum posibilitatea clienţilor, autorităţilor locale şi altor entităţi să beneficieze de o gestionare mai eficientă a infrastructurii de telecomunicaţii, facilitând dezvoltarea oraşelor inteligente şi implementarea soluţiilor inovatoare pentru creşterea calităţii vieţii, potrivit companiei.
Conform sursei, "Suntem profund onoraţi să primim acest prestigios premiu, care subliniază dedicarea noastră neclintită faţă de inovaţia tehnologică şi satisfacţia clienţilor. Customer Portal reprezintă o piatră de hotar în misiunea noastră continuă de a redefini standardele din industrie şi de a oferi operatorilor de reţea instrumentele de care au nevoie pentru a se dezvolta pe o piaţă din ce în ce mai dinamică", a mai adăugat Ionel Crăciun.
Vantage Towers România continuă să inoveze şi să investească în dezvoltarea de soluţii tehnologice avansate, cu scopul de a sprijini creşterea şi transformarea digitală. Compania rămâne ferm angajată în furnizarea de servicii de înaltă calitate şi în stabilirea de noi standarde în industria telecomunicaţiilor, se mai arată în comunicat.