ARBOmedia a lansat recent ARBOevents, companie care se va poziţiona ca un boutique de creaţie de evenimente. În cazul clienţilor aliniaţi marilor agenţii full service, ARBOevents îşi va oferi serviciile de creaţie de evenimente agenţiilor.
"Cuttering-ul" este important dar nu suficient. Astfel, ARBOevents va propune clienţilor săi serviciile profesioniştilor din piaţă - fie că este vorba de regizori de marcă sau de arhitecţi care să creeze de la zero locaţia unui eveniment.
În cadul unui eveniment complet organizat de ARBOevents, se va acorda atenţie atît PR-ului "de pregătire" al evenimentului, cît şi comunicării cu presa, după încheierea evenimentului. Astfel ARBOevents dezvăluie embrionul unei viitoare firme care va întregi grupul - ARBOpr.
De asemenea, participarea la evenimente va putea fi mărită cu "invitaţii virtuali", dînd posibilitatea celor care nu pot veni să vadă evenimentul live, pe internet, prin transmisie de tip streaming sau alte soluţii tehnice la îndemînă.
ARBOevents apreciază că piaţa ideilor începe să se instituţionalizeze. În acest spirit, anumite proiecte vor fi făcute publice pe secţiunea specializată ce va fi creată pe site-ul companiei. Cel care va cîştiga concursul iniţiat de ARBOevents va primi calitatea de partener al companiei în respectivul proiect. Acţionariatul ARBOevents este împărţit astfel: ARBOmedia AG (51%), Şerban Ciuşcă (49%).
ARBOmedia - strategia pe 2007
ARBOmedia, parte a ARBOGroup, şi-a anunţat recent strategia pe anul 2007, care va fi orientată către două direcţii: diversificarea paletei de servicii oferite atît clienţilor, cît şi partenerilor media, şi creşterea calităţii serviciilor.
Compania ARBOmedia a trecut prin schimbări semnificative, atît ca structură, cît şi ca management, începînd cu sfîrşitul anului trecut. Structura de personal a companiei s-a adaptat acestor schimbări de strategie şi politică. Pe lîngă departamentele consacrate de vînzări (TV, print central, online, print local), în cadrul companiei au fost înfiinţate două noi departamente: departamentul de vînzări directe, vizînd creşterea calităţii serviciilor adresate clienţilor direcţi (cei care nu apelează la agenţii de publicitate) şi departamentul de advertising services, care va oferi clienţilor servicii pe care pînă astăzi Arbomedia nu le-a oferit. Un alt proiect de viitor este extinderea în teritoriu, printr-o reţea de regii locale.
Silviu Ispas, managing director ARBOmedia, EMI Deutchland si European Media Invest, a declarat: "Compania ARBOmedia îşi va păstra orientarea actuală. Suntem în negocieri cu noi televiziuni tematice, atît local, cît şi în reţea, cu încă cel puţin 6 - 7 mandate de presă locală, publicaţii cu audienţă feminină, de business, lifestyle, comunicaţii şi un cotidian central. Dorim să diversificăm şi îmbunătăţim serviciile oferite clienţilor prin noi tipuri de media - avem în vedere în special mobile media, outdoor, radio şi indoor".
Compania ARBOmedia este parte ARBOGroup, din care mai fac parte European Media Invest, ARBOvision şi ARBOevents. ARBOmedia are 12 ani de experienţă pe piaţa românească, ca filială a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotată la Bursa din Frankfurt şi reprezentată în şapte ţări europene: Germania - sediul central, Cehia, Polonia, România, Slovacia, Spania şi Turcia.
ARBOmedia România gestionează în prezent spaţiul publicitar a peste 200 de vehicule media.