ARBOmedia lansează o nouă acţiune adresată agenţiilor de media şi avînd în vizor presa locală. Iniţiativa este intitulată "Poşta ARBOmedia" şi se doreşte un nou stimul pentru apetitul de presă locală.
Începînd din această lună, agenţiile vor fi invitate în "vizită de lucru" la redacţiile publicaţiilor locale aflate în portofoliul ARBOmedia. Invitaţii vor petrece două zile - sîmbătă şi duminică - în oraşele respective, timp în care vor vizita redacţia ziarului local şi diferite puncte de atracţie ale zonei. Invitaţia în excursie va fi lansată prin poştă, sub forma unui anunţ publicat într-unul din ziarele incluse în plicul cu presa locală pe care ARBOmedia îl trimite bilunar agenţiilor de media.
Poşta ARBOmedia este totodată un mic test de perspicacitate, ce va crea prilej de "zarvă" în agenţii, deoarece destinatarii vor trebui să caute bine în toate ziarele din pachet pentru a-l descoperi pe acela în care se află publicat anunţul, acelaşi ziar urmînd să fie şi gazda respectivei agenţii.
Proiectul de vînzare de publicitate în presa locală a demarat în luna martie anul trecut, obiectivul propus fiind acela de a fluidiza legăturile presei locale cu marii clienţi de publicitate.