Asesoft Distribution, companie care activează în domeniul distribuţiei IT&C în ţara noastră, a anunţat astăzi rezultate financiare în creştere cu 45% pentru 2010, concretizate într-o cifră de afaceri de 145 milioane euro. Pentru anul 2011, Asesoft Distribution îşi propune atingerea unei cifre de afaceri de 165 milioane euro, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
"Principala direcţie asupra căreia am concentrat strategia de distribuţie în 2010, şi pe care vom continua să ne dezvoltăm şi în 2011, a fost reprezentată de proiectele şi parteneriatele cu distribuitorii din zona de GOV/Enterprise/SMB (clienţii guvernamentali, corporaţiile şi întreprinderile mici şi mijlocii). De asemenea, am acordat o atenţie deosebită extinderii portofoliului de produse astfel încât să acoperim cerinţele clienţilor din această categorie, ceea ce intenţionăm să facem şi în 2011", a declarat Răzvan Ziemba, directorul general Asesoft Distribution.
Alţi factori importanţi de creştere pentru Asesoft Distribution în 2010 au fost semnarea noilor contracte de distribuţie cu Sony, Samsung şi HP, precum şi evoluţia bună în vânzări a produselor SERIOUX, marca proprie Asesoft Distribution.
Pentru anul curent, Asesoft Distribution ţinteşte o creştere cu 14 procente a cifrei de afaceri, peste ritmul de creştere, cu 10%, a pieţei de distribuţie IT&C, până la valoarea de 165 milioane de euro.
"Pentru acest an, obiectivul nostru este să păstrăm o creştere profitabilă a afacerii, continuând planurile de extindere şi de consolidare a poziţiei dobândite. Un pas major pe care intenţionăm să îl facem în 2011 vizează extinderea distribuţiei brand-ului SERIOUX pe pieţele externe şi adăugarea de noi categorii de produse în portofoliul Asesoft Distribution, precum electrocasnicele şi gadget-urile", a adăugat Răzvan Ziemba.