Banca Transilvania anunţă primele servicii disponibile pentru clienţii Idea::Bank, precum şi lansarea unui microsite cu informaţii utile, potrivit unui comunicat de presă.
Integrarea Idea::Bank în Grupul Financiar BT este în desfăşurare până în 13 iunie a.c., când va fi finalizată cesiunea către Banca Transilvania a contractelor încheiate de Idea::Bank cu clienţii săi.
Servicii ale Băncii Transilvania pentru clienţii Idea::Bank, valabile din 18 aprilie a.c.:
- Folosirea bancomatelor BT: toţi clienţii Idea::Bank pot folosi cardurile la ATM-urile Băncii Transilvania în aceleaşi condiţii de cost cu cele de la Idea::Bank.
- Plata ratelor la Banca Transilvania: clienţii Idea::Bank pot achita ratele aferente creditelor de la Idea::Bank inclusiv în sediile BT, precum şi prin self-banking, la aparatele BT Express, pe baza codului de bare de pe documentele aferente generate de Idea::Bank.
- Call Center dedicat.
Într-o etapă următoare, începând cu 10 mai a.c., clienţii Idea::Bank vor primi prin e-mail şi/sau poştă o informare personalizată cu privire la toate produsele şi serviciile pe care Banca Transilvania le oferă, ca urmare a cesiunii de contracte, echivalent al celor de la Idea::Bank, notează sursa citată.
Din 14 iunie a.c., clienţii Idea::Bank care devin clienţi BT vor putea accesa produsele şi serviciile exclusiv prin Banca Transilvania.
BT a anunţat în octombrie 2021 cumpărarea întregului pachet de acţiuni în cadrul Idea::Bank, Idea::Leasing şi Idea::Broker de Asigurare, fiind a treia achiziţie bancară făcută de Banca Transilvania. Idea::Bank va rămâne entitate juridică, parte din Grupul Financiar BT, va avea brand nou şi va deveni hub digital în cadrul căruia vor fi dezvoltate soluţii de banking online.