- SAS, lider în analytics, anunţă că Banca Transilvania va implementa o soluţie SAS, pentru a acoperi toate nevoile de detectare şi prevenire a fraudelor bancare. Această colaborare reprezintă rezultatul unui parteneriat strâns între Banca Transilvania şi SAS, desfăşurat pe parcursul unui an, care va aduce un nivel competitiv băncii şi va determina, în cele din urmă, servicii mai bune clienţilor săi, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Banca Transilvania va implementa un sistem de prevenire a fraudei pentru a asigura cel mai înalt nivel de capabilităţi de detectare a fraudei, permiţând ajustarea optimă la mediul de business în continuă schimbare şi la digitalizarea accelerată. SAS va oferi capabilităţi pentru analiză avansate de date, inteligenţă artificială (AI)/machine learning (ML) şi integrare perfectă cu o gamă largă de sisteme existente.
"Odată cu pandemia globală şi perioadele de lockdown, am observat o creştere a tentativelor de fraudă digitală la nivel mondial. Nivelul de sofisticare a acestor încercări creşte, însă Banca Transilvania se concentrează pe prevenirea fraudelor prin utilizarea tehnologiilor de top pentru a continua să furnizeze servicii impecabile şi sigure clienţilor. Suntem încrezători în parteneriatul nostru cu SAS şi vom continua să fim precursorii digitalizării pe piaţă", spune Leontin Toderici, Director General Adjunct Operaţiuni, Banca Transilvania.
"Suntem fericiţi şi onoraţi de noul parteneriat cu Banca Transilvania. Obiectivul nostru este de a oferi suportul necesar băncii pentru o interacţiune facilă şi rapidă cu clienţii, menţinând, în acelaşi timp, un control solid asupra monitorizării antifraudă, cu un timp rapid de reacţie. Suntem norocoşi să avem un partener vizionar precum Banca Transilvania în această nouă călătorie şi ne-am angajat să livrăm încă un proiect de succes", Ştefan Baciu, Country Manager SAS România & Moldova.