Biroul Electoral al Municipiului Bucureşti a dispus înlăturarea de îndată din spaţiul public a spotului tv şi radio care promovează proiectul Primăriei General a Municipiului Bucureşti, respectiv al Companiei Municipale Consolidări SA, de consolidare a clădirilor istorice, conform hotărârii publicate pe site-ul BEM.
Contestatorul a considerat că spoturile sesizate reprezintă propagandă electorală ascunsă şi mesaje electorale care încalcă regulile campaniei.
Deşi materialul audio/video nu se referă în mod explicit la un candidat sau partid, există mai multe elemente care conduc la asocierea cu primarul în funcţie. Sunt invocate de asemenea şi următoarele aspecte: folosirea sintagmei "în ultimii patru ani"este de natură a realiza o legătură directă cu primarul în funcţie, mai arată sursa ciată.
De asemenea, spotul este utilizat în campania electorală, se adresează publicului larg şi depăşeşte limitele activităţii jurnalistice de informare a publicului, prin aceea că este de natură să favorizeze un candidat în defavoarea altora, nefiind asigurate condiţii de egalitate. Prin urmare, este vorba despre un material de propagandă electorală, care nu respectă prevederile art. 36 din legea nr. 334/2006, conform hotărârii.