Producătorul canadian de telefoane mobile "BlackBerry" Ltd. a raportat o pierdere de 207 milioane de dolari pentru cel de-al doilea trimestru fiscal, încheiat în august, însă aceasta este mai mică decât rezultatul negativ din aceeaşi perioadă din 2013 (965 milioane de dolari), pe fondul redresării companiei.
Dacă se exclud anumite elemente speciale, pierderea a fost de 2 cenţi/acţiune, faţă de 16 cenţi, cât anticipau analiştii. În anul anterior, pierderea pe acţiune a fost de 1,84 dolari.
Vânzările companiei au scăzut la 916 milioane de dolari, de la 1,57 miliarde dolari în intervalul iunie-august 2013. Analiştii aşteptau vânzări de circa 950 milioane de dolari.
Compania a livrat aproximativ 2,4 milioane de smartphone-uri în perioada de raportare. Telefoanele BlackBerry şi-au pierdut atractivitatea pentru clienţi în anii care au urmat după 2007, când gigantul american "Apple" Inc. a lansat modelul touchscreen iPhone, iar din 2008 au fost lansate smartphone-urile care operează cu sistemul Android, creat de "Google" Inc. Potrivit firmei de cercetare IDC, cota de piaţă a "BlackBerry" pe segmentul smartphone-urilor era de numai 0,5% la nivel mondial, în cele trei luni încheiate în iunie.