"Bombardarea" cu sms-uri a redus de la 82,6% la 77,38% numărul de apeluri abuzive la 112

N.I.
Ziarul BURSA #Companii #Servicii Publice / 2 iunie 2009

Apelurile abuzive la serviciul de urgenţă 112 au scăzut la 77,38%, la 31 mai 2009, după ce la 20 martie 2009 a fost lansată campania de "bombardare" cu sms-uri către apelanţii neidentificaţi, a declarat luni directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS), Marcel Opriş.

"Dacă în martie 82,6% dintre apelurile la serviciul 112 au fost abuzive, în aprilie, procentajul acestora a scăzut la 80,3%, iar în mai a ajuns la 77,38%", a declarat luni, în cadrul unei conferinţe de presă, directorul STS, general-locotenent inginer Marcel Opriş.

Cele mai multe dintre apelurile reale la 112 au fost către servicul de ambulanţă, urmate de cele către poliţie, pompieri, jandarmerie şi SMURD. "În prezent, timpul mediu de intervenţie după apelarea 112 este de nouă minute, iar în caz de accidente sau infarct, timpul de intervenţie este de sub şapte minute", a mai spus directorul STS

Conform înţelegerii avute de STS cu operatorii de telefonie mobilă, la data de 20 iunie 2009 ar trebui întreruptă campania de trimitere de sms-uri către apelanţii neidentificaţi.

"Sper că ANCOM îi va obliga pe operatorii de telefonie mobilă să accepte şi după această dată trimiterea de sms-uri. Eu pe bani publici nu voi face acest lucru", a spus Opriş.

Secretarul de stat în Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Marius Fecioru, a declarat că numărul de sms-uri trimise de STS pentru apelanţii neidentificaţi este infim faţă de volumul sms-urilor înregistrate de companiile de telefonie mobilă. "La volumul de sms-uri pe care le înregistrează o companie de telefonie mobilă, numărul de sms-uri trimise de STS este insignifiant", a declarat Fecioru.

Conform statisticii STS, numai în luna mai a acestui an au fost trimise 222.138 de sms-uri către 7.758 de apelanţi abuzivi.

Fecioru a mai spus că MCSI susţine STS pentru ca, pe viitor, să fie evitată situaţia de la ultimul cutremur, când sistemul de telecomunicaţii a căzut şi susţine îmbunătăţirea contactelor dintre instituţiile cu atribuţii în situaţiile de criză. Un exemplu în acest sens este serviciul Tetra, care va fi pus la dispoziţia acestor instituţii.

În acest moment există 30.000 de terminale ale sistemului Tetra care acoperă 30% din suprafaţa Româ­niei, care pot fi utilizate.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb