Grupul german Bosch a deschis un al doilea centru de servicii de afaceri în Timişoara, care va permite furnizarea de servicii suplimentare privind sistemul financiar şi contabil pentru grup, iar anul următor vizează creşterea cu aproximativ 100 de angajaţi a personalului pe care îl are în oraş, informează un comunicat de presă al companiei.
Divizia Bosch Service Solutions are în prezent în jur de 570 de angajaţi în Timişoara, în cele două centre, iar pentru anul următor vizează o creştere a personalului cu aproximativ 20%, se arată în comunicat.
Compania vrea să recruteze, în principal, economişti, agenţi de call center, manageri de proiect şi suport în IT, dar şi analişti SAP, potrivit documentului citat.
Gama de servicii include raportarea financiară şi contabilă generală, managementul datoriilor şi creanţelor, gestionarea călătoriilor şi a cheltuielilor, precum şi a conturilor contabile şi a mijloacelor fixe, potrivit unui anunţ al Bosch Service Solutions, furnizor de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO).
Pentru noul centru, Bosch a închiriat spaţiu de birouri într-o altă clădire, iar suprafaţa operaţională a crescut de la 4.200 la peste 6.700 de metri pătraţi, se arată în comunicatul grupului, se mai arată în comunicatul companiei.
"Cel de-al doilea centru de servicii de afaceri din Timişoara va fi un pas înainte în vederea îmbunătăţirii eficienţei şi calităţii serviciilor, precum şi pentru simplificarea procedurilor în cadrul grupului Bosch", a declarat Joerg Fischer, preşedinte al Bosch Service Solutions începând cu luna ianuarie 2016.