Rezultatele obţinute în urma rebranding-ului Măgura din 2007, proces în urma căruia "prăjiturica prăjiturelelor" a rămas lider al categoriei de prăjituri, i-au recomandat pe consultanţii BrandTailors pentru noua misiune: al doilea rebranding Măgura. Decizia de actualizare a brand-ului a fost luată cu intenţia declarată de a consolida brand-ul Măgura, anticipând, astfel, eventualele schimbări ale motivaţiilor de consum din categoria de prăjituri ambalate, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Demersul profilactic de consolidare a unui brand este, după părerea mea, cea mai curajoasă decizie pe care o poate lua o echipă de management de brand şi cea mai dificilă provocare pe care şi-o poate asuma o echipă de consultanţă de brand. În astfel de cazuri rarisime, fiecare dintre cele două echipe are meritul de a fi îndrăznit să transforme un brand solid într-unul puternic şi, totodată, valoros", a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.