BRD-Groupe Societe Generale a lansat, ieri, cardul Platinum, care se adresează persoanelor cu venituri mari. Platinum este un card premium, care vine să întregească gama de carduri a băncii, susţine Adrian Janta, director comercial în cadrul instituţiei de credit.
Elena Oprea, directorul executiv delegat al BRD, subliniază că modalitatea de obţinere a cardului fost simplificată şi că nu vor exista restricţii de achiziţionare, acesta putând fi cumpărat de oricine are vârsta de peste 18 ani şi un venit mediu lunar de minimum 7.000 de lei.
Cardul Platinum va beneficia de platforma Mastercard Elite şi va fi disponibil în trei variante: card de debit în lei, card de debit în euro şi card de credit în lei, care are o perioadă de graţie de până la 60 de zile. Utilizatorii de card Platinum vor beneficia, printre altele, de limite de tranzacţionare superioare, info-line dedicat, reduceri la serviciile de lux oferite de partenerii BRD şi utilizarea programului Priority Pass, care oferă acces VIP în peste 600 de aeroporturi. De asemenea, un alt avantaj, potrivit oficialilor băncii, îl constituie o gamă largă de asigurări incluse sau opţionale, precum asigurările călătoriilor în străinătate, asigurarea de viaţă, care este ataşată liniei de credit, sau asigurarea protecţiei jucătorului de golf. Costul anual de întreţinere a cardului se va ridica la 450 de lei, în această sumă intrând tot pachetul, mai puţin asigurările obligatorii.
Adrian Jantea şi Elena Oprea susţin că Platinum este un card care se adresează în special clienţilor existenţi ai băncii şi că numărul clienţilor potenţiali poate fi de ordinul zecilor de mii.
Conducerea băncii a anunţat că aceasta este prima lansare importantă dintr-o serie mai lungă de evenimente BRD care vor avea loc în acest an.
BRD a înregistrat un profit net de 13 milioane de lei, în primul trimestru al anului.