BRD a lansat pachetul e-CLICK, care se adresează cu precădere utilizatorilor de internet, iar produsele care intră în componenţa sa asigură facilitatea desfăşurării tranzacţiilor online, cât şi protecţia acestora şi a bunurilor achiziţionate cu cardul, potrivit unui comunicat de presă al băncii.
"Pachetul e-CLICK grupează la un preţ avantajos toate produsele şi serviciile online din oferta BRD", a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului Strategie şi Marketing al BRD.
Asigurările din cadrul pachetului protejează bunurile şi echipamentele electronice portabile achiziţionate cu cardul, online şi la comercianţi şi despăgubeşte convorbirile neautorizate efectuate cu telefonul mobil în cazul furtului. Sunt acoperite, de asemenea, operaţiunile frauduloase derulate cu cardul pierdut sau furat, inclusiv cheltuielile de refacere card, chei, documente.
Posesorii unui pachet e-CLICK beneficiază şi de o serie de reduceri şi gratuităţi astfel: operaţiunile de transfer prin serviciile de bancă la distanţă reduse cu 75%, emitere gratuită a cardului BRD ePayment, comision de gestiune anuală, card redus cu 20%, iar lunar prima interogare de sold şi retragere de numerar sunt gratuite.