BtB Advertising a fost desemnată, în parteneriat cu Media Investment, cu derularea activităţilor de media ale companiei Bonduelle pentru România, în urma unui proces de selecţie finalizat în luna august, la care au participat trei agenţii. Astfel, BtB Advertising va furniza noului client servicii constând în planificare şi achiziţie spaţiu media, monitorizare şi analiză pentru durata următorului an calendaristic.
Simona Dobrotă, Marketing Manager CEE South al Bonduelle Development, Biroul de Reprezentanţă din România, a declarat: "Grupul Bonduelle este o companie multinaţională cu sediul central în Franţa, cu experienţă în procesarea legumelor conservate şi congelate de mai bine de 120 de ani. Referitor la marca Bonduelle, gradul de brand awareness al acesteia în Franţa este remarcabil, de 98 %, şi aproape acelaşi procent în Europa. Există patru categorii de produse - conservate, congelate, fresh, tetra pack şi salate proas-pete. În România suntem în plină dezvoltare a pieţei şi continuăm să implementăm strategia de marketing a grupului prin comunicare media TV pentru produsele din categoria conserve şi congelate încă din 2004. Vrem să creştem notorietatea mărcii prin derularea campaniei TV combinată cu acţiuni clasice de promovare a produselor noastre - promoţii, pachete cu gratuităţi, demonstraţii culinare, oferte speciale pentru distribuţie, mercantizare şi, mai nou, programe de loializare".
BtB Advertising este noul partener de media al Bonduelle pentru perioada 2006-2007. BtB Advertising este o agenţie full-service independentă, înfiinţată în 2003, al cărei potenţial de creştere se află în sectorul serviciilor complete (strategie, creaţie, client service, media, producţie, PR) pentru clienţii locali şi internaţionali, pregătiţi să intre pe piaţa de comunicare prin intermediul unei echipe cu experienţă acumulată de peste 10 ani în domeniu.