În portofoliul CEC, companiile pot găsi carduri de debit VISA Electron pentru angajaţi, ca o soluţie modernă de plată a salariilor. Astfel, compania care virează salariile angajaţilor în conturile de card va elimina activitatea de transport al fondurilor de salarii, timpul pierdut cu plata acestora sau grija sumelor manipulate.
Fiecare salariat deţinător de card de debit CEC poate beneficia, pe lânga încasarea salariului, şi de o facilitate de overdraft (descoperit de cont) de până la noua salarii nete, dar nu mai mult de 40.000 lei. Descoperitul de cont este o modalitate de creditare facilă şi flexibilă, pe care banca o poate acorda solicitantului acestei facilităţi în baza evaluării bonităţii clientului deţinător de card. Dobânda percepută pentru utilizarea descoperitului de cont este de doar 14 % pe an. Clienţii băncii au la dispoziţie, pentru retragerea gratuită de numerar din contul de card, o reţea CEC de peste 1.350 de POS-uri (la ghişeele agenţiilor CEC) şi 560 de ATM-uri (bancomate) pe întreg teritoriul ţării.
De asemenea, cardul poate fi folosit pentru plata la comercianţi , fără nici un cost în plus, în afara plăţii cumpărăturilor facute. Cardul de debit CEC oferă deţinătorilor posibilitatea utilizării acestuia pentru retrageri de numerar şi tranzacţii comerciale nu doar în ţară, ci şi în străinatate, unde conversia în moneda locală se face automat, în momentul plăţii sau retragerii.
Alte facilităţi oferite utilizatorilor de carduri de debit CEC sunt: acces nelimitat (comisionat) la orice alte reţele de eliberare numerar (bănci din ţară sau străinatate), care afişează sigla VISA Electron, posibilitatea de a ataşa contului de card până la patru carduri suplimentare pentru cei desemnaţi de titularul contului, posibilitatea schimbării codului PIN la toate ATM-urile CEC, obţinerea de minirapoarte pentru ultimele şapte tranzacţii efectuate cu cardul, dar şi posibilitatea de a vizualiza soldul contului de card la ATM-urile proprii, precum şi la ATM-urile altor bănci, din ţară şi din străinătate, care oferă această opţiune.
Pentru orice problemă apărută în utilizarea cardului de debit CEC, deţinătorul beneficiază de asistenta non-stop prin Serviciul Clienţi la numerele menţionate pe spatele cardului, precum şi asistenţa oferită de salariaţii CEC în timpul programului de funcţionare a băncii. Pentru deplasările în străinatate, în caz de pierdere/furt card, deţinătorii pot apela şi la VISA International Service Association, la numerele de telefon menţionate în Ghidul de utilizare al cardului Visa Electron, primit odată cu cardul, precum şi la orice altă bancă străina care afişeză sigla VISA.