Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a declarat că Tarom ar putea deveni profitabilă în 2025, dar şi că îşi doreşte că nu se mai vorbească despre aceasta "cu un oftat", ci cu mândrie, deoarece este un brand de ţară, potrivit news.ro.
"Industria aviatică a fost lovită cumplit de pandemie (...) Tarom nu are o problemă numai cauzată de pandemie, are nişte probleme structurale pe care noi cu toţii le ştim, s-a vorbit în spaţiul public de 10-15 ani. Pandemia a fost picătura care a umplut paharul şi atunci nu a mai avut de ales România, decât să restructureze această comanie. Şi este o companie foarte importantă pentru România, este o companie foarte importantă pentru rutele deservite de pe Aeroportul Otopeni. Există un plan prin care se va reduce undeva în zona de o mie de angajaţi, o uniformizare a flotei cu doar două tipuri de aeronave, o optimizarea rutelor. Lucrurile merg OK din punctul acesta de vedere", a declarat Cătălin Drulă, la TVR 1.
Drulă a adăugat că planul iniţial prevedea redresarea companiei până în 2029, un termen mult prea lung.
"Am discutat cu Consiliul de Administraţie să prezentăm un plan la Comisie când credem noi înşine în el. Primele planuri pe care le-am avut pe masă au fost cu revenirea la profitabilitate în 2029, ori asta nu e un lucru foarte serios. Nu cred că e corect să faci planuri pe un termen atât de lung pentru revenirea la profitabilitate", a mai declarta Drulă.
Ministrul Transporturilor este de părere că un termen mai realist este anul 2025.
"Sper ca în 2025 să avem o companie despre care să nu mai vorbim... până la urmă e o companie cu care trebuie să ne mândrim, e un brand vechi al României, ne oferă un serviciu milioanelor de cetăţeni. Vreau să scoatem acest gen de companii din zona în care vorbim despre ele tot timpul cu un oftat. Să vorbim cu mândrie", a declarat Cătălin Drulă.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2021, 10:44)
Un ministry coerent bravo.