Retailerul online Cel.ro a înregistrat în primul trimestru o creştere cu 40% a cifrei de afaceri faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi caută un investitor pentru dezvoltarea businessului, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
În acelaşi interval, numărul de comenzi procesate a urcat cu 50%, la un milion.
"Chiar dacă o creştere de 40% de la an la an pare o cifră foarte bună şi una la care afacerile offline pot doar să viseze, cred că se putea face mai mult. Ne-am propus pentru 2016 să accelerăm dezvoltarea CEL.ro atât prin lărgirea portofoliului de produse, cât şi prin preluarea magazinelor online concurente. Din păcate lipsa de capital ne-a forţat să nu punem în practică tot ce ne-am propus şi să ne mulţumim doar cu acest 40%. Vom începe căutarea în mod activ a unui investitor care să ne poată ajuta în maximizarea potenţialului Cel.ro şi al pieţei", a declarat Tiberiu Pop, CEO şi acţionar unic al magazinului online.
Cele mai dinamice categorii de produse au fost telefoane şi televizoare, cu un plus de peste 80%, electrocasnicele şi produsele de îngrijire personală, cu 50%, iar vânzările de gadgeturi s-au triplat.
"Nu acelaşi lucru se relatează şi despre tablete. Această categorie de produse a înregistrat o scădere de aproximativ 30% în vânzări ceea ce indică faptul că preferinţele utilizatorilor în materie de dispozitive mobile se restrâng tot mai mult în jurul smartphone-urilor şi gadgeturilor", se arată într-un comunicat al companiei.
Aproximativ 25% din vânzări au fost generate de pe dispozitivele mobile (tablete şi telefoane mobile) şi 75% de pe desktop, acesta din urmă fiind în continuare principalul device de pe care consumatorii decid să încheie tranzacţia, chiar dacă un număr destul de mare folosesc mobilul în procesul de documentare din preachiziţie.
Anul trecut, magazinul online a raportat vânzări de 40 milioane euro, la un portofoliu de peste 100.000 de produse.