Marca "Chevrolet" a înregistrat, în primele nouă luni din 2010, o creştere a vânzărilor de peste 26% în România, modelele auto comercializate sub acest brand ocupând locul 6, în urcare cu patru poziţii faţă de perioada similară din 2009, a anunţat "Chevrolet" România, citată de Agerpres.
Astfel, "Chevrolet" a livrat, în perioada analizată, 3.609 autoturisme. Din totalul consemnat, noul "Chevrolet Spark" este liderul necontestat din segmentul mini, cu o cotă de piaţă de 32,5% în septembrie şi de 34,6% în primele nouă luni din 2010.
Noul "Spark", echipat standard cu motorizări Euro 5, aer condiţionat, 6 airbaguri, ESC, ABS, asistenţă la frânare, radio CD-MP3 cu USB, geamuri electrice faţă, poate fi achiziţionat cu preţuri începând de la 5.199 euro, cu TVA şi primele de casare incluse.
Un alt model produs de "General Motors" (GM) care se vinde bine în România este "Chevrolet Aveo", care, potrivit datelor APIA, a ajuns la o cotă de piaţă de 12,5% în septembrie şi de 10,8% în perioada ianuarie - septembrie, în segmentul B.
La clasa C, modelul "Chevrolet Cruze" a atins o cotă de piaţă de 3,8% în primele nouă luni ale anului şi de 5,7% în septembrie.
Conform "Chevrolet" România, în decursul anului viitor, în România vor ajunge încă cinci noi modele, ocazie cu care îşi va sărbători şi cei 100 de ani de existenţă. "Chevrolet" este cea mai importantă marcă internaţională a GM, cu vânzări anuale de peste 4,5 milioane de autovehicule, în peste 130 de ţări.