Agenţia de publicitate DDB Bucureşti a înregistrat o creştere de 151% a cifrei de afaceri, în 2005, iar în acest an compania a cîştigat şapte branduri noi şi două echipe noi de creaţie. Aceste lucruri au impus schimbarea sediului companiei, vechiul sediu devenind neîncăpător.
Noul sediu al agenţiei este o vilă design a cărei concepţie şi amenajare a durat aproape şase luni.
Casa DDB conţine şapte săli de meeting cu diferite utilităţi. Camera de argint este destinată întîlnirilor cu clienţii. Camera de gheaţă găzduieşte prezentările şi training-urile interne. Există 3 săli destinate întîlnirilor interne: Camera Văcuţei, în care se "mulg" ideile, Camera Grădinii de Ciment, unde au loc întîlnirile de strategie şi Camera Lunii, unde se ţin sesiunile de brainstorming. În Camera Mărului de Aur au loc prezentările interne şi discuţiile pre-mergătoare prezentării campaniilor către clienţi.
"Noul sediu DDB Bucureşti spune totul despre DDB-ul de azi: o organizaţie mereu tînără, deşi împlineşte în curînd 10 ani, o organizaţie plină de viaţă şi creativitate, în care atît angajaţii cît şi clienţii se simt inspiraţi şi pe mîini bune", explică Adina Sorescu, managing director DDB.
În prezent, agenţia este în discuţii pentru demararea unei investiţii de 2 milioane de euro în construirea unei clădiri de birouri care îi va găzdui operaţiunile.