Producătorul autohton de cosmetice Farmec a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane euro), înregistrând o creştere cu peste 13% faţă de rezultatele financiare din 2014, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Mircea Turdean-Director General Farmec, a declarat: "Pentru 2016, ne propunem creşterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piaţă a principalelor noastre branduri, dar şi lansare de noi produse. Continuăm să fim aproape de consumatorii noştri, atât prin deschiderea de noi magazine în comerţul tradiţional, cât şi în centrele comerciale, inclusiv in Bucureşti".
În 2015, compania a lansat pe piaţă trei noi game de produse, toate create special pentru soluţionarea unor probleme specifice ale consumatorilor - Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru faţă şi corp care oferă tenului un aspect sănătos, plin de strălucire), Gerovital H3 Derma Sun (gamă inovatoare în domeniul dermatocosmeticelor cu protecţie solară) şi Gerovital Tratament Expert (gamă pentru îngrijirea completă a părului).
De altfel, brandul Gerovital a obţinut titlul de SUPERBRAND 2015, în cadrul evaluării realizate de Superbrands România.
Începând cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franţa, Grecia, Italia şi Spania, produsele Farmec pot fi cumpărate şi testate, atât de români, cât şi de străinii interesaţi de produse româneşti de cea mai bună calitate.
Pe plan naţional, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca. Farmec deţine în prezent şase magazine de acest gen - în Cluj-Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu-Mureş. În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.