Clienţii OTP Bank pot să-şi amâne plata ratelor până în data de 29 mai, a anunţat, ieri, instituţia de credit.
Comunicatul OTP Bank subliniază: "Pentru toţi clienţii persoane fizice care deţin credite de nevoi personale, cu sau fară ipotecă, sau credite ipotecare, inclusiv Prima Casă, acordate anterior datei de 20.03.2020, OTP Bank România oferă posibilitatea plăţii ratelor la scadenţă sau oricând ulterior până la data de 29 mai 2020, fără trecerea la restanţă şi aplicarea de penalităţi de întârziere. Astfel, încurajând distanţarea socială şi evitarea deplasărilor care nu sunt strict necesare, OTP Bank oferă această soluţie clienţilor care nu pot asigura la data scadenţelor lunare sumele necesare pentru rambursarea ratelor în perioada 24.03-29.05.2020.
Clienţii care nu pot asigura în contul curent sumele necesare achitării celor 2 sau 3 rate scadente în aceasta perioadă, folosind operaţiuni de la distanţă, ca de exemplu: încasarea salariului în contul OTP Bank, depunerea ratelor la ATM-urile OTP de tip cash-in, transfer bancar dintr-un cont deschis la o altă bancă, opţiunea «Magnetul de bani» disponibilă prin serviciul OTPdirekt, etc., nu vor acumula penalităţi şi nu vor înregistra zile de întârziere pentru respectivele sume".
Banca solicită clienţilor aflaţi în imposibilitatea achitării integrale a ratelor acumulate în această perioadă să se adreseze din timp reprezentanţilor săi, pentru a găsi împreună cea mai bună soluţie individuală fără niciun fel de costuri suplimentare. În caz contrar, punerea în întarziere se va face începând cu prima scadenţă lunară ulterioară datei de 29.05.2020 pentru toate sumele acumulate şi neachitate până în acel moment.
În funcţie de evoluţia situaţiei generale, termenul menţionat mai sus (29.05.2020) ar putea fi extins.
Pentru clienţii persoane juridice, IMM-uri şi Corporaţii, banca vine cu următoarele propuneri:
"Există soluţii pregătite pentru situaţiile speciale în care, din motive obiective, nu se pot prelungi facilităţile revolving conform prevederilor contractuale, unul dintre motive fiind imposibilitatea deplasării reprezentanţilor clienţilor la bancă, în vederea semnării documentaţiei contractuale.
Suntem conştienţi că anumite segmente de activitate sunt puternic
afectate şi în consecinţă suntem pregătiţi cu acele soluţii care să permită partenerilor noştri să depăşească aceas-tă perioadă. În cazul persoanelor juridice, soluţia optimă este de a aplica măsuri personalizate, astfel că ne dorim să analizăm punctual nevoia fiecărui client".
Gyula Fater, CEO OTP Bank Româ-nia, arată: "Băncile, mai mult ca oricând, trebuie să acţioneze cu responsabilitate faţă de economia locală şi cu înţelegere faţă de clienţii lor. În acest context sensibil pentru noi toţi, vrem să fim alături de clienţii noştri şi să colaborăm cu ei pentru a depăşi, împreună, mai uşor, o perioadă de grea încercare. Vom fi deschişi şi alături de ei, având în minte importanţa continuităţii afacerilor în România".
1. fără titlu
(mesaj trimis de Catana ioan stelian în data de 07.04.2020, 15:19)
Buna .vteau sa amin si eu rata