Fifa negociază cu producătorul de băuturi Coca-Cola, lanţul de retsaurante fast-foos McDonald's şi specialistul în carduri MasterCard completarea unui programul de sponsorizare pe termen lung în valoare de peste 1,5 miliarde de dolari.
Aceste trei companii s-ar putea alătura producătorului de îmbrăcăminte sport Adidas, producătorului de maşini Kia şi firmei de electronice Sony ca sponsori principali ai Cupei Mondiale de fotbal. Acordurile cu aceste trei companii au fost încheiate, valoarea totală fiind aproape de 1 miliard de dolari. FIFA speră să completeze programul de sponsorizare pînă sfîrşitul anului. Companii din sectorul petrolier ar putea, de asemenea, să ajungă printre sponsorii principali.
Perioada de sponsorizare cuprinde Cupa Mondială: turneul din 2010 din Africa de Sud şi turneul din 2014 care este posibil să se desfăşoare în Brazilia. Pachetul de sponsorizare include drepturi pentru 45 de evenimente ale Fifa, inclusiv Cupa Mondială la fotbal feminin din 2007 şi 2011, campionatele de juniori şi Cupa Mondială interactivă.
Fifa intenţionează să mai atragă între şase şi opt sponsori secundari şi între patru şi şase sponsori de gradul trei - "suporteri naţionali" selecţionaţi din ţările în care Cupa Mondială are loc.