"Coca-Cola România" a lansat pe piaţa autohtonă "Nestea ice tea", o combinaţie de extract natural de ceai şi suc de fructe. Atuurile "Nestea" sînt ingredientele sale fără conservanţi. Prin lansarea "Nestea", "Coca-Cola România" îşi face intrarea într-o nouă categorie - ice tea, lărgindu-şi astfel oferta către consumatorii români. "Nestea ice tea" este disponibil pe piaţa românească în două variante: piersică şi lămîie. Lansat sub sloganul "Plăceri răcoritoare", "Nestea" este prezentat consumatorilor prin intermediul spoturilor TV, afişelor, materialelor la punctele de vînzare, activităţi de sampling, precum şi campanie de panotaj exterior.
În 1956 ceaiul instant "Nestea" a fost lansat în Statele Unite pentru a obţine ice-tea acasă. Primul "Nestea", din categoria ready-to-drink, a fost lansat 24 de ani mai tîrziu, în 1980, tot în Statele Unite.
"Nestea" este rezultatul parteneriatului dintre "The Coca-Cola Company" şi "Nestle". Acest parteneriat a luat fiinţă în anul 1991 şi a fost redefinit în 2001 sub titulatura Beverage Partners Worldwide (BPW). BPW utilizează la potenţial maxim expertiza "The Coca-Cola Company" şi "Nestle", pentru crearea unei oferte cît mai largi de ceai şi cafea din gama ready-to-drink, atît calde cît şi reci.