Sistec-SBsol si Microsoft au organizat, astazi, un seminar cu tema "Cogito - Specialistul tau în Retail si Distributie".
În cadrul evenimentului au fost prezentate beneficiile aduse de informatizarea activitatii din cadrul companiilor, prin implementarea unei aplicatii dezvoltate în functie de nevoile IMM-urilor din România.
Cogito 3 asigura suprapunerea sistemului informatic peste întregul flux de informatii interne ale unei companii, structurate pe nivele de acces si drepturi de utilizatori, oferind managementului posibilitatea de a accesa în timp real orice informatie sau resursa a întreprinderii.
Lansata în 1998 de integratorul de solutii IT Sistec-Sbsol, solutia Cogito a ajuns astazi la a treia generatie. Echipa de 30 programatori si 20 de consultanti dedicati Cogito vine în întâmpinarea clientilor prin dezvoltarea si implementarea unei solutii perfect adaptabile cerintelor, necesitatilor si specificului de business al clientului. Solutia asigura o infomatizare a fluxurilor dintre departamentele unei companii, are o interfata "user friendly" si ofera managementului accesul în timp real la resursele si datele companiei. În plus, Cogito ERP este adaptata perfect la sistemul legislativ românesc în vigoare.
"Core-target-ul unei astfel de solutii sunt IMM-urile cu o cifra de afaceri între 1.5 si 5 milioane de euro, însa aplicatia poate fi implementata si în companii de dimensiuni mai mari", declara Augustin Dragan, CEO Sistec-SBsol. În perioada 2004-2007 au fost investiti aproape 2 milioane EUR în dezvoltarea versiunii 3, iar pentru 2008 se estimeaza un buget alocat dezvoltarii aplicatiei de 500 mii EUR.
Cogito este dezvoltata exclusiv de specialistii Sistec-SBsol pe platforma Microsoft .NET 2005 si foloseste ca mediu de stocare a configurarilor si tranzactiilor severul de baze de date Microsoft SQL 2005.
Discutiile au fost documentate cu ajutorul unui studiu de caz realizat în urma implementarii solutiei ERP în cadrul companiei Depozitul de Carte.
Printre beneficiile obtinute de Depozitul de Carte Distributie dupa implementarea Cogito, amintim:
- 70% reducere cost proces achizitii prin automatizarea procesului de achizitie;
- eficientizarea depozitului si posibilitatea de a raspunde în timp real la nevoile clientilor;
- 45% reducerea timpului pentru pregatirea si livrarea comenzii;
- reducerea greselilor de livrare prin tripla verificare: pregatirea marfii prin scanare; verificarea dupa pregatirea marfii; verificarea coletelor predate operatorului de transport.
Acest eveniment a avut loc în contextul intrarii companiilor locale pe piata europeana. Nivelul de competitivitate depinde de informare, de tehnologiile adoptate si de consecintele pozitive ale acestora.
Prezentarea Sistec-Sbsol s-a concentrat în acest context pe avantajele utilizarii unui ERP de nivelul Cogito 3.
Sistec-SBsol reuneste o echipa de peste 300 de specialisti, cu experienta de business si IT, care ofera un pachet complex si complet de solutii si servicii IT pentru afaceri: Consultanta pentru organizarea fluxurilor de business ale companiei, Integrare de solutii software (ERP / CRM / SFA), Infrastructura hardware, Outsoucing (mentenanta hardware si software, administrare retele LAN si VPN, Help-Desk, Service IT si tehnnica de birou, Servicii BPO). Cu sediul în Bucuresti si un centru regional la Cluj, Sistec-SBsol are arie de acoperire nationala, prin filialele din principalele orase ale tarii.