Compania ARCON SRL îşi exprimă dezamăgirea legată de declaraţiile, asocierile şi interpretările făcute de domnul Radu Moraru în cadrul emisiunii Naşul, din data de 10.06.2010, în care ARCON este acuzată că-l sponsorizează pe editorialistul Cătălin Tolontan prin campania de publicitate pentru brandurile companiei, desfăşurată în ziarul Gazeta Sporturilor şi pe site-urile gsp.ro şi tolo.ro. "Moderatorul doreşte să acrediteze teza absurdă că ARCON încearcă să facă presiune pe Ministerul Dezvoltării pentru a obţine contracte publice, folosind publicitatea în presă. ARCON se delimitează total de afirmaţiile tendenţioase ale moderatorului şi precizează că nu are nicio legătură cu cele precizate de moderator, nu susţine nici un jurnalist, nicio publicaţie şi nici orice altă instituţie media", se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Compania ARCON desfăşoară pe o perioadă de patru luni o campanie de reclamă la nivel naţional, care este gestionată de o agenţie de publicitate din Bucureşti. O direcţie strategică a campaniei este reprezentată de comunicarea în mediile online. Dat fiind şi publicul ţintă, predominant masculin, o parte a campaniei se desfaşoară în Gazeta Sporturilor şi pe site-urile gsp.ro şi tolo.ro. De asemenea, campania se va difuza pe următoarele posturi de televiziune: TVR, PRO TV, ANTENA 3 şi OTV, cuprinzând şi perioada Campionatului Mondial de Fotbal.
"Regretăm faptul că ceea ce s-a dorit a fi o campanie de advertising, legată de sport pe perioada Campionatului Mondial, a fost prezentată ca o sponsorizare cu implicaţii politice", se mai precizează în comunicatul de presă.