Marca de motociclete "Ducati" ar putea fi unită cu un rival sau să facă parte dintr-o alianţă, având în vedere absenţa sinergiilor potenţiale cu activităţile din domeniul autoturis-melor din cadrul grupului "Volkswagen", a declarat ieri directorul general al grupului "Volkswagen", Herbert Diess, pentru cotidianul german Handelsblatt, citat de Reuters.
"Volkswagen" are probleme în a găsi o soluţie pe termen lung pentru marca sa de motociclete "Ducati", iar un proces de vânzare la licitaţie, plecând de la un preţ de pornire de 1,5 miliarde euro, a fost întrerupt anul trecut din cauza reticenţei sindicatelor.
"Îmi pot imagina o combinaţie sau un parteneriat cu alte mărci. Ducati, doar ca marcă simbolică de motociclete în interiorul Volkswagen Group, nu este de ajuns", a declarat, potrivit Agerpres, Herbert Diess, care a preluat postul de CEO al "Volkswagen" în luna aprilie.
Portofoliul grupului "Volkswagen" este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.