Valoarea brandului Samsung Electronics a crescut de mai mult de două ori, de la 5,2 miliarde dolari în 2001, la 14,95 miliarde de dolari în prezent, potrivit Samsung. Topul 100 branduri mondiale, realizat în fiecare an de către compania Interbrand, poziţionează brandul Samsung pe poziţia 20. Anul trecut, Samsung se afla pe locul 21, iar în 2003, pe locul 25. Cu o creştere de 186 la sută, Samsung este brandul cu cel mai mare succes care a intrat vreodată în topul Interbrand. Samsung face parte dintr-o elită de companii multinaţionale, ale căror branduri au o imagine premium în mintea consumatorilor, a liderilor de opinie şi a retailerilor din întreaga lume. Samsung a ajuns printre primele companii numărul unu în numeroase domenii, iar printre acestea cea mai notabilă performanţă este poziţia de lider în domeniul tehnologiilor pentru semiconductori, al sistemelor de display cu ecran plat şi al televizoarelor color, precum şi locul al treilea pe piaţa mondială a telefoanelor mobile.
Primele 5 branduri din topul Interbrand sunt aceleaşi ca şi anul trecut: Coca Cola este cel mai mare brand internaţional, urmat de Microsoft, IBM, GE şi Intel. În "The Best Global Brands" se află cele mai valoroase 100 de branduri din lume, fiecare cu o valoare ce depăşeşte 2,3 miliarde dolari. Selectarea lor se face pe baza a două criterii: în primul rînd, brandul trebuie să aibă o prezenţă globală şi să genereze venituri semnificative pe cele mai importante pieţe intrenaţionale. În al doilea rînd, companiile incluse în top trebuie să permită ca un nivel semnificativ de date de marketing şi financiare să fie publice.