Ce impact au diversele tipuri de conţinut video asupra copiilor de vârstă mică (3-8 ani), a căror relaţie cu tehnologia este redefinită, în pandemie, de educaţia online şi nevoia de comunicare la distanţă? Platforme care în alte condiţii ar fi fost tratate cu respingere din partea părinţilor ar putea fi utile în procesul de educaţie, pentru că atrag un grad mai mare de încredere educaţională din partea copiilor, arată o nouă cercetare publicată, recent, în SUA şi semnalată de site-ul de popularizare a noutăţilor ştiinţifice The Conversation, citată de g4media.
Studiul, semnat de un grup de cercetătoare în domeniul psihologiei de la Pace University, respectiv Ohio State University, a fost realizat în rândul elevilor de 3-8 ani înainte de pandemie şi dat publicităţii la începutul lunii noiembrie a.c.
El arată că cei mici consideră clipurile Youtube mai potrivite pentru învăţare decât emisiunile TV sau conţinutul video existent pe telefonul inteligent folosit în cadrul studiului de către cercetătoare.