CORPORATE WATCH

F.A.
Ziarul BURSA #Companii / 29 aprilie 2010

real,-: Investiţie de 22,8 milioane euro în cel mai mare hypermarket al reţelei

Retailerul german "real,-", divizie a grupului METRO, a investit 22,8 milioane euro în cel mai mare magazin al lanţului românesc, hypermarket-ul fiind cel de-al patrulea din Bucureşti, respectiv, al 25-lea din ţară.

Având o suprafaţă construită de 14.000 de metri pătraţi, din care 9.713 metri pătraţi reprezintă spaţiul de vânzare, magazinul a fost deschis publicului, ieri dimineaţă.

"În dorinţa de a ne poziţiona mai aproape de consumatori, vom continua planurile de expansiune pe termen mediu, prin deschiderea unui număr de 2-3 magazine pe an, în funcţie de ocaziile care se vor ivi", declară Michel Lamoot, directorul general al "real,- Hypermarket" Româ­nia. Potrivit acestuia, compania îşi propune continuarea investiţiilor în magazine noi, nivelul acestor investiţii situându-se la aproximativ 80 milioane euro pe an. De asemenea, strategia retailerului vizează crearea de noi locuri de muncă, dezvoltarea portofoliului de mărci proprii, precum şi susţinerea producătorilor locali şi regionali (90% dintre furnizorii cu care lucrează compania sunt locali): "Anul acesta am început un program prin care ne adresăm producătorilor locali. Dorim să avem cât mai multe produse româneşti pe rafturi, mai cu seamă produse tradiţionale, în funcţie de regiunea unde este deschis magazinul", explică Michel Lamoot.

Reţeaua de hypermarket-uri "real,-" este prezentă pe piaţa româ­nească din 2006, investiţiile totale în cele 25 de magazine din ţara noastră ajungând, în prezent, la 555 de milioane euro. În ceea ce priveşte zona Capitalei, retailerul a investit 98 de milioane euro în cele 4 magazine deschise în Bucureşti. (Cosmina Capalău)

"METRO Punct": Un nou concept de magazin, la Satu Mare

Retailerul german METRO Cash&Carry inaugurează, azi, magazinul "METRO Punct", un concept nou pe piaţa din România, ce se adresează exclusiv clienţilor revânzători. Prin locaţia, sortimentul, serviciile şi formatul său, "METRO Punct" redefineşte adaptabilitatea si orientarea către clientul profesionist, facilitând dezvoltarea afacerii acestuia, într-un mod rapid si eficient.

"Conceptul magazinului METRO Punct este unul modern, adaptat cerinţelor de afaceri ale clienţilor nostri revânzători", declară domnul Dusan Wilms, director general METRO Cash&Carry România.

Având o suprafaţă de vânzare de aproximativ 2.000 metri pătraţi, "METRO Punct" oferă un sortiment de aproximativ 3.000 de produse alimentare şi nealimentare, specifice categoriei de clienţi revânzători.

Potrivit oficialilor companiei, deschiderea noului magazin creează oportunitatea unui concept inovativ, prin care se oferă suport clienţilor revânzători în vederea eficientizării afacerilor lor si, totodată, a consolidării pe piaţă a acestui segment de clienţi. (Cosmina Capalău)

OBI: Două magazine noi până la sfârşitul anului

Retailerul de bricolaj OBI a deschis, ieri, un magazin la Ploieşti şi vrea să inaugureze, până la sfârşitul anului, două unităţi la Bucureşti şi Sibiu, fiecare magazin reprezentând o investiţie de circa 5 milioane euro, a declarat Romano Quinzi, Country Manager OBI România, citat de Mediafax.

Reprezentantul companiei a mai spus că anul viitor intenţionează să deschidă trei magazine în România, în funcţie de condiţiile de piaţă, fiind analizate oraşe principale precum Braşov, Timişoara, Cluj-Napoca şi Craiova.

Compania îşi propune, pentru acest an, o creştere de 70% a cifrei de afaceri, pe fondul deschiderii de unităţi noi.

În România, compania deţine cinci magazine, în Bucureşti, Oradea, Piteşti, Arad şi Ploieşti, având un număr de 600 de angajaţi. Retailerul de bricolaj face parte din grupul german "Tengelmann".

PIC: Hipermarketurile îşi reiau activitatea

Reţeua de hipermarketuri PIC îşi redeschide porţile, a anunţat, ieri, într-un comunicat, "Muntenia Hipermarket". Claudia Rusu, directorul de Marketing al companiei a declarat: "Primul magazin din reţea care urmează să fie deschis este cel din Craiova, urmând ca, în aproximativ o lună şi jumătate, să fie deschis şi magazinul din Piteşti. Am ales magazinul din Craiova pentru că este mai uşor de readus pe piaţa de retail datorită faptului că acolo a funcţionat tot timpul magazinul Interhome. Practic, locaţia nu a fost închisă definitiv niciodată. Acest aspect ne permite o deschidere mai uşoară din punct de vedere tehnic al tuturor utilajelor şi structurilor aferente".

Reţeaua de hipermarketuri PIC numără unităţile de la Piteşti, Craiova, Brăila, Oradea şi Călăraşi, care au fost închise recent, în urma intrării în insolvenţă a companiei. Potrivit doamnei Rusu, noua firmă care va opera cele cinci magazine se numeşte "Muntenia Hipermarket" şi face parte tot din grupul PIC. "Referitor la situaţia de insolvenţă de la firma PIC, îi asigurăm pe toţi colaboratorii noştrii că aceasta este administrată judiciar de cea mai puternică firmă de pe piaţa din România, PricewaterhouseCoopers, o firmă cu bogată experienţă în domeniu," a mai declarat Claudia Rusu. (A.T.)

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb