Producătorul român de cosmetice, Cosmetic Plant, vizează în acest an intensificarea exporturilor, cea mai recentă piaţă de desfacere fiind Ungaria, se arată într-un comunicat al companiei transmis astăzi redacţiei
"Unul dintre cele mai importante obiective ale companiei noastre, pentru anul 2014, este creşterea exporturilor. Astfel, una dintre deciziile strategice în acest sens a fost extinderea pe piaţa din Ungaria", a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.
Ungaria se alătură, în acest fel, celorlalte opt pieţe pe care deja compania exportă, respectiv Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan şi Austria.
Potrivit reprezentantei companiei, alegerea pieţei din Ungaria pentru intensificarea exporturilor a fost determinată cu precădere de poziţionarea geografică, fiind cea mai apropiată zonă de unitatea de producţie de la Cluj-Napoca.
Startul vânzărilor pe piaţa din Ungaria a fost dat de 17 dintre cele 92 de produse fabricate de Cosmetic Plant. 'Dincolo de adaptarea ambalajelor pentru această piaţă, textele fiind scrise şi în limba maghiară, am lansat deja şi un site de prezentare special pentru această zonă. În plus, vom avea şi o amplă campanie de promovare a produselor la raft pentru a ne face cunoscuţi cât mai repede în rândul clienţilor şi a ajunge una dintre principalele opţiuni ale acestora. De asemenea, vom demara şi campanii de sampling şi promovare în revistele locale cu target feminin', a adăugat Susana Laszlo.
În ceea ce priveşte piaţa din Ungaria, Susana Laszlo afirmă că aici consumatorii sunt interesaţi de produse cu ingrediente care pe piaţa din România nu sunt la fel de cerute. "Spre exemplu, din categoria produselor cu ingrediente clasice, cele pe bază de măceşe se află pe primele locuri, faţă de România, unde cele pe bază de gălbenele şi cătină conduc clasamentul. În topul preferinţelor clientelor din Ungaria se mai află şi produsele pe bază de argan", se precizează în comunicat.
Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacerea de familie înfiinţată în 1991 la Cluj-Napoca a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro în 2013.