Cotidianul american Seattle Post-Intelligencer, cu o vechime de 146 de ani, va fi disponibil doar online, de azi, după ce proprietarii săi din grupul media Hearst au decis ca ziarul să nu mai apară în varianta tipărită, din cauza pierderilor, informează Reuters.
Grupul Hearst a luat decizia de renunţare la varianta tipărită, din cauza pierderilor. Cotidianul avea un tiraj de 114.000 de exemplare şi, după ce a început să înregistreze minusuri financiare, a fost scos la vânzare, însă nu s-a găsit niciun cumpărător.
Seattle Post-Intelligencer s-a confruntat, în ultimele luni, cu o scădere a veniturilor din publicitate şi din difuzare, la fel ca majoritatea ziarelor americane.
Cotidianul american are 170 de angajaţi, însă directorul Hearst nu a dat detalii cu privire la numărul concedierilor efectuate odată cu restrângerea la online. Potrivit managerilor Hearst, scopul actual al grupului media este transformarea site-ul-ui SeattlePI.com în cel mai important portal de informaţii din regiune.