Consumul de cereale la mic dejun per cap de locuitor în România este încă redus, de numai 1 kg, faţă Germania - 2,2 kg sau Portugalia - 2,6 kg, conform studiilor derulate de Cereal Partners Worldwide (CPW), anunţă Nestle.
Potrivit sursei citate, românii consumă, în medie, de 2-3 ori pe săptămână cereale integrale şi doar 16% - cereale integrale mai mult de cinci ori pe săptămână.
Nestle, cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, a lansat un nou produs, Cereale KitKat® gust de ciocolată şi napolitană, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei astăzi.
Cercetările realizate de CPW la nivel global au adus în prim plan faptul că 53% dintre consumatori doresc să experimenteze produse noi, produse inovatoare, iar 89% consideră că este important şi doresc să aibă parte de o experienţă plăcută atunci când le consumă. Potrivit Nestle, cerealele KitKat® au fost create ca răspuns la nevoile consumatorilor.
Sînziana Lungu, Associated Marketing Manager Cereal Partners Worldwide, Nestle Romania, declară: "În ultimii 20 de ani, am reuşit să reducem cu 25% conţinutul de sare şi cu 20% conţinutul de zaharuri din cerealele noastre pentru mic dejun. De asemenea, cerealele Nestle pentru micul dejun nu conţin coloranţi sau arome artificiale. Fiind cea mai mare companie alimentară din lume, suntem prezenţi pe mesele a milioane de familii în fiecare dimineaţă. Îi putem ajuta pe consumatorii noştri să-şi crească aportul de cereale integrale începând cu prima masă a zilei".
Noile cereale KitKat® au gust de ciocolată şi napolitană, fiind o reinterpretare pentru micul dejun a batoanelor de ciocolată KitKat®.
Cerealele pentru micul dejun sunt prezente pe masa a aproximativ 6 din 10 gospodării din ţara noastră (conform datelor GfK Consumer Panel de la începutul acestui an, furnizate companiei Nestle România), ceea ce arată potenţialul categoriei pe piaţa locală.