Conform raportului remis către Redacţie, rezultatele obţinute arată că, pentru CEB România, 2017 a fost un an de succes pe mai multe linii. Banca a avut o performanţă financiară solidă, profitul brut atingând un nivel satisfăcător de 54 de milioane RON, cu o rată a solvabilităţii de peste 20%.
"Pe segmentul retail, sub brand-ul CardAvantaj, cardurile de credit au continuat să fie principalul motor al creşterii. Numărul acestora a continuat să se mărească, iar rulajul sumelor utilizate a crescut cu peste 10% faţă de 2016. O astfel de creştere este rezultatul atragerii de noi clienţi precum şi a activării portofoliului actual", a declarat Yakup Cil, CEO al Credit Europe Bank România.
În ceea ce priveşte cardurile, obiectivul avut în vedere pentru anul 2018 este la fel de ambiţios; banca ţinteşte către o creştere a vânzărilor de carduri de 20% şi o majorare a rulajului sumelor utilizate cu peste 15% faţă de anul trecut, concomitent cu o mărire a cotei de piaţă şi a rentabilităţii. Pentru atingerea acestor obiective, CEB va continua să investească în noi tehnologii, dezvoltând parteneriate strategice cu principalii comercianţi/retaileri, şi majorând cheltuielile de marketing, propoţional cu creşterea anuală a afacerii, mai se arată în raport.
Reprezentatul CEB a mai punctat că "În ciuda concurenţei acerbe de pe piaţă, în anul 2017 rata noilor activităţi de creditare pe segmentul corporate şi IMM nu a scăzut, iar creditările corporate şi IMM au avut o uşoară creştere. În 2017, totalul depozitelor clienţilor a rămas constant, la un nivel de peste 600 de milioane de euro, cu o bază a depozitelor bine diversificată."
"Privind în perspectivă, ne exprimăm încrederea în capacitatea noastră de a continua rata de creştere profitabilă, atât în 2018, cât şi după acest an. Pentru anul 2018, principalele noastre obiective continuă să fie extinderea segmentului cardurilor de credit, precum şi activităţile