Sony şi Ericsson au anunţat recent rezultatele raportului financiar consolidat pentru ultimul trimestru al anului 2003 al Sony Ericsson Mobile Communications AB (Sony Ericsson), un parteneriat egal între Sony şi Ericsson. Compania a raportat o creştere continuă a vînzărilor şi livrărilor în trimestrul al patrulea al anului 2003. În aceas-tă perioadă, compania a început să livreze o gamă de produse noi pentru a întări şi a diversifica portofoliul de produse pe pieţele GSM şi pe piaţa japoneză.
În trimestrul al patrulea, Sony Ericsson a livrat 8 milioane de telefoane mobile, cu 13% mai mult decît în aceeaşi perioadă a anului anterior. Vînzările din această perioadă au atins 1.437 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 16%. Veniturile înainte de impozitare au atins 46 de milioane de euro, sumă care include costuri de restructurare de 9 milioane de euro, necesare finalizării restructurării pe piaţa CDMA din SUA şi a centrului de dezvoltare din Munchen, Germania.
Venitul net al companiei a fost de 43 de milioane de euro, su-mă ce reprezintă o creştere anuală de 112 milioane de euro. Aceste creşteri reflectă succesul continuu al modelului T610, al introducerii de produse noi pe piaţa din Japonia şi al lansării de noi terminale pentru pieţele GSM.
În 2003, compania a vîndut 27,2 milioane de telefoane mobile, cu 19% mai mult decît în anul anterior. Vînzările întregului an 2003 au atins 4.673 milioane de euro, reprezentînd o creştere cu 12% faţă de anul anterior. Veniturile înainte de impozitare au fost de 130 de milioane de euro, sumă ce include costurile de restructurare de 63 de milioane de euro. Cele două pieţe strategice ale companiei, piaţa GSM şi cea japoneză, au înregistrat o creştere anuală a livrărilor de 50%, respectiv 15%.